استودیوی کدمسترز (Codemasters) لایسنس WRC از سال ۲۰۲۳ به بعد را در سال ۲۰۲۰ به دست آورد و انتظار می‌رود که شاهد انتشار اولین بازی WRC این استودیو در جریان سال جاری باشیم. در سال ۲۰۲۰ بود که اعلام شد استودیوی کدمسترز موفق به کسب لایسنس WRC شده است. البته این لایسنس تا سال ۲۰۲۳ […]

شایعه: بازی WRC الکترونیک آرتس و کدمسترز به زودی معرفی خواهد شد

آرش بوالحسنی
۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸

استودیوی کدمسترز (Codemasters) لایسنس WRC از سال ۲۰۲۳ به بعد را در سال ۲۰۲۰ به دست آورد و انتظار می‌رود که شاهد انتشار اولین بازی WRC این استودیو در جریان سال جاری باشیم.

در سال ۲۰۲۰ بود که اعلام شد استودیوی کدمسترز موفق به کسب لایسنس WRC شده است. البته این لایسنس تا سال ۲۰۲۳ هم‌چنان دست توسعه‌دهنده‌ی سابق این سری باقی مانده و انتظار می‌رود که از امسال شاهد عرضه‌ی بازی‌های WRC کدمسترز باشیم. کدمسترز قراردادی پنج ساله با FIA World Rally Championship خواهد داشد که بزرگ‌ترین رویداد رالی در جهان است.

سال گذشته بود که شایعاتی در رابطه با بازی WRC کدمسترز منتشر شد و به نظر می‌رسد که به معرفی رسمی این بازی بسیار نزدیک شده‌ایم. البته آن گزارش مدعی شده بود که کدمسترز فعلا به سری DiRT استراحت خواهد داد و تمرکز خود را روی F1، GRID و هم‌چنین WRC خواهد گذاشت.

حال یک حساب کاربری شناخته شده در توئیتر به نام billbil_kun مدعی شده که بازی WRC کدمسترز و الکترونیک آرتس (Electronic Arts) آماده‌ی عرضه بوده و خیلی زود شاهد معرفی رسمی آن خواهیم بود. جالب است بدانید که این شخص آیکون‌های تروفی‌ها و اچیومنت‌های این بازی را هم در توئیتر به اشتراک گذاشته است.

اینکه دقیقا این معرفی چقدر زود رخ خواهد داد و پس از آن چقدر باید منتظر عرضه‌ی بازی بمانیم دقیقا مشخص نیست. با این حال با توجه به جمله‌بندی این افشاگر به نظر می‌رسد که هر دوی این اتفاقات در آینده‌ی نزدیک رخ خواهند داد. در هر صورت ما منتظر اخبار و آپدیت‌های بیشتر در مورد این بازی خواهیم ماند. پس با گیمفا همراه باشید.

آخرین بازی سری WRC که توسط استودیوی پاریسی Kylotonn توسعه یافته WRC Generations است که در حال حاضر برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و پلتفرم PC در دسترس قرار دارد.

PC ، PlayStation 5 ، Xbox Series X/S ، اخبار بازی ، بازی ویدیویی
Codemasters, Electronic Arts, WRC

منبع متن: gamefa