بیشتر بازی‌های وحشت بقاء پس از یک دور تمام کردن داستان، جوایزی را برای پلیرها در نظر می‌گیرند؛ از قوی‌ترین سلاح‌ها و آپگریدها گرفته تا مهمات بی‌نهایت. Resident Evil 4 Remake نیز از این قاعده مستثنی نیست. بازسازی Resident Evil 4 در حالی که هستۀ اصلی و المان‌های محبوب اثر اورجینال را حفظ می‌کند، یک […]

Resident Evil 4 Remake: چگونه به مهمات بی‌نهایت دست پیدا کنیم؟

محمد حسین کریمی
۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲

بیشتر بازی‌های وحشت بقاء پس از یک دور تمام کردن داستان، جوایزی را برای پلیرها در نظر می‌گیرند؛ از قوی‌ترین سلاح‌ها و آپگریدها گرفته تا مهمات بی‌نهایت. Resident Evil 4 Remake نیز از این قاعده مستثنی نیست.

بازسازی Resident Evil 4 در حالی که هستۀ اصلی و المان‌های محبوب اثر اورجینال را حفظ می‌کند، یک بهبود همه‌جانه نیز به شمار می‌رود. یکی از المان‌هایی که کپکام در این ریمیک حفظ کرده، امکان آزادسازی مهمات بی‌نهایت است. در حقیقت، سه سلاح با مهمات بی‌نهایت در بازی وجود دارد: Infinite Rocket Launcher ،Infinite Handcannon و Infinite Chicago Sweeper. در ادامه توضیح خواهیم داد که چگونه هر یک را به دست بیاورید.

چگونه Rocket Launcher با مهمات بی‌نهایت را در Resident Evil 4 Remake آزاد کنیم؟

به طور کلی، به دست آوردن Rocket Launcher با مهمات بی‌نهایت آسان‌تر از دو سلاح دیگر است. اتمام بازی روی هر درجۀ سختی، آغاز آن روی حالت +New Game و خرید آن از فروشنده (Merchant) به قیمت ۲ میلیون پستاس، تمام کاری است که باید انجام دهید. به غیر از مهمات بی‌نهایت، این سلاح تفاوتی با مدل نرمال ندارد. در بازی اورجینال این سلاح ۱ میلیون پستاس قیمت داشت.

چگونه Handcannon با مهمات بی‌نهایت را در Resident Evil 4 Remake آزاد کنیم؟

بر خلاف موشک‌انداز با مهمات بی‌نهایت، Infinite Handcannon یک سلاح مجزا نیست، بلکه یک آپگرید برای مدل نورمال محسوب می‌شود. خود Handcannon را تنها با به پایان رساندن بازی روی درجۀ سختی Professional می‌توان آزاد کرد و این درجه از سختی نیز پس از به پایان رساندن بازی روی هر درجۀ سختی باز می‌شود. بنابراین، بدون استفاده از سلاح‌های جایزه (مثل Primal Knife و Chicago Sweeper) بازی را روی درجۀ سختی Professional به پایان برسانید و سپس Handcannon را از فروشگاه محتویات اضافه با قیمت ۱,۰۰۰CP خریداری کنید. حالا نیمی از راه را طی کرده‌اید.

برای تبدیل Hancannon به مدلی که مهمات بی‌نهایت دارد، باید آپگرید اختصاصی آن را از طریق فروشنده باز کنید. برای این کار، ابتدا باید تمامی آپگرید‌های استاندارد Handcannon مانند قدرت، مهمات بیشتر، سرعت ریلود و گسترۀ پرتاب را تا بالاترین حد دریافت کنید. تمامی این آپگریدها به علاوۀ مهمات بی‌نهایت، ۵۴۰,۰۰۰ پستاس قیمت خواهند داشت، اما شما می‌توانید با خرید بلیط آپگرید به قیمت ۳۰ اسپینلز، مستقیماً مهمات بی‌نهایت را برای خرید آزاد کنید.

اگرچه این پروسه کمی چالش‌برانگیز و طولانی به نظر می‌رسد، اما حداقل از دریافت Handcannon با مهمات بی‌نهایت در نسخۀ اورجینال آسان‌تر است. در عنوان قدیمی، شما می‌بایست در حالت The Mercenaries درجۀ Master را دریافت کنید و تمامی استیج‌ها را با هر ۵ کاراکتر، به صورت ۵ ستاره تکمیل کنید. این رویه تازه به شما Handcannon را اعطا می‌کرد، سپس می‌بایست ۷۹۰,۰۰۰ پستاس هزینه شود تا به مدل مهمات بی‌نهایت دست پیدا کنید.

چگونه Chicago Sweeper با مهمات بی‌نهایت را در Resident Evil 4 Remake آزاد کنیم؟

در میان سه سلاح ذکر شده، دستیابی به Chicago Sweeper با مهمات بی‌نهایت از همه چالش‌برانگیزتر است.

درست به مانند هندکنون بی‌نهایت، Infinite Chicago Sweeper نیز یک سلاح مجزا نیست، بلکه یک آپگرید محسوب می‌شود. با این وجود، اگر تصورتان این بوده که مسیر دستیابی به Handcannon سخت است، باید تجدید نظر کنید!

برای Chicago Sweeper Infinite باید بازی را روی درجۀ سختی Professional و آن هم رنک A به اتمام برسانید؛ اگر موفق شوید، می‌توانید با قیمت ۱,۰۰۰CP، سلاح پایۀ Chicago Sweeper را خریداری کنید. سپس باید تمامی آپگرید‌های موجود برای سلاح از فروشنده خریداری شود تا مهمات بی‌نهایت در دسترس قرار گیرد. این پروسه، ۶۶۰,۰۰۰۰ پستاس هزینه روی دست شما می‌گذارد، اما قابلیت میان‌بر زدن به آپگریدِ مهمات بی‌نهایت از طریق بلیط آپگرید با ۳۰ اسپینلز وجود خواهد داشت.

چگونه با آیتم اکسسوری Cat Ears مهمات بی‌نهایت را برای سلاح‌هایResident Evil 4 Remake آزاد کنیم؟

شما می‌توانید با خرید آیتم اکسسوری Cat Eers، برای اکثر سلاح‌های بازی مهمات بی‌نهایت را آزاد کنید. متاسفانه این رویه برای سلاح RPG کار نمی‌کند، اما برای دیگر سلاح‌های بازی کارا خواهد بود.

برای باز کردن Cat Ears، ابتدا باید بازی را با رنک +S روی درجۀ سختی Professional تکمیل کنید. سپس، می‌توانید این آیتم پوشیدنی را با قیمت ۲,۰۰۰CP از آن خود کنید.

PC ، PlayStation 4 ، PlayStation 5 ، Xbox One X/S ، Xbox Series X/S ، اخبار بازی ، انتخاب سردبیر ، بازی ویدیویی ، راهنمایی و آموزش ، مقالات بازی
Capcom, Resident Evil 4 Remake

منبع متن: gamefa