استودیوی کریتیو اسمبلی (Creative Assembly) تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی Total War: Warhammer 3 منتشر کرد که روی یک لجندری لرد جدید به نام Zhatan تمرکز دارد. با توجه به نزدیک شدن زمان عرضه بسته الحاقی Forge of the Chaos Dwarfs برای بازی Total War: Warhammer 3، استودیوی کریتیو اسمبلی تریلر جدیدی از گیم‌پلی این […]

تریلر جدید Total War: Warhammer 3 شخصیت Zhatan را معرفی می‌کند

مهدی مصطفایی
۱۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱
Total War: Warhammer 3

استودیوی کریتیو اسمبلی (Creative Assembly) تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی Total War: Warhammer 3 منتشر کرد که روی یک لجندری لرد جدید به نام Zhatan تمرکز دارد.

با توجه به نزدیک شدن زمان عرضه بسته الحاقی Forge of the Chaos Dwarfs برای بازی Total War: Warhammer 3، استودیوی کریتیو اسمبلی تریلر جدیدی از گیم‌پلی این محتوای گسترشی با محوریت یک لجندری لرد جدید به نام Zhatan منتشر کرده است.

در این تریلر می‌توانیم ببینیم مبارزان قبیله‌ی Zhatan که از نژاد Chaos Dwarfs هستند، چگونه می‌توانند منجنیق‌های قدرتمند و گلوله‌های آتشین را در مبارزه‌ با دشمنان و برای محاصره کردن آن‌ها استفاده کنند. همچنین می‌توانیم قدرت‌های ویژه‌ی Zhatan از جمله Labor Economy را مشاهده کنیم که در تامین مالی جنگ‌های خود از آن بهره خواهد برد.

استودیوی کریتیو اسمبلی در تریلر قبلی از گیم‌پلی بسته الحاقی Forge of the Chaos Dwarfs، لجندری لرد Astragoth Ironhand و واحدهای جنگی در دسترس وی از جمله پیاده نظام و توپخانه را به نمایش گذاشت.

دانلود ۱۰۸۰
دانلود ۷۲۰

بسته الحاقی Forge of the Chaos Dwarfs قرار است در تاریخ ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ (۱۳ آوریل ۲۰۲۳) به بازی Total War: Warhammer 3 اضافه شود. کسانی که این بسته گسترشی را خریداری کنند، می‌توانند جناح Chaos Dwarfs را در حالت Immortal Empires داشته باشند.

PC ، اخبار بازی ، بازی ویدیویی ، تریلر بازی
Creative Assembly, SEGA, Total War: Warhammer 3

منبع متن: gamefa