سرویس آنلاین نتفلیکس به تازگی پوستری را برای سریال کره‌ای Black Knight منتشر کرده است. سریال شوالیه سیاه (Black Knight) جدیدترین سریال از آثار کره‌ای سرویس آنلاین نتفلیکس به شمار می‌رود که با نزدیک شدن به زمان پخش آن، به تازگی پوستری برای آن از سوی نتفلیکس منتشر شده است. در حالی این پوستر تازه […]

پوستر سریال کره‌ای Black Knight

علی محمدپناه
۱۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵
سریال Black Knight

سرویس آنلاین نتفلیکس به تازگی پوستری را برای سریال کره‌ای Black Knight منتشر کرده است.

سریال شوالیه سیاه (Black Knight) جدیدترین سریال از آثار کره‌ای سرویس آنلاین نتفلیکس به شمار می‌رود که با نزدیک شدن به زمان پخش آن، به تازگی پوستری برای آن از سوی نتفلیکس منتشر شده است. در حالی این پوستر تازه منتشر شده که اخیرا تاریخ پخش این سریال به صورت رسمی اعلام شده بود.

به دنبال موفقیت بسیار زیاد سریال بازی مرکب (Squid Game)، سریال «شوالیه سیاه» یکی دیگر از سریال‎‌های کره جنوبی نتفلیکس محسوب می‌شود که سعی در تکرار این موفقیت دارد. سرویس آنلاین نتفلیکس طیف گسترده‌ای از سریال‌های کره‌ای را دارد و به نظر می‌رسد که در آینده بیشتر نیز خواهد شد.

سریال «شوالیه سیاه» داستان پناهنده‌ای به نام سا وول و پیک معروف ۸ – ۵ را دنبال می‌کند که با گروه قدرتمند چئونمیونگ مقابله می‌‌کنند. این سریال آینده‌ای را به نمایش می‌گذارد که در آن، کره توسط آلودگی هوا به ویرانی کشیده شده و زندگی بدون ماسک غیر ممکن شده است.

پوستر تازه منتشر شده برای سریال «شوالیه سیاه» نیز همین آلودگی هوا و کشور نابود شده کره را نشان می‌دهد. در مرکز این پوستر نیز پیک ۸ – ۵ دیده می‌شود که لباسی سیاه به تن دارد و در حال حرکت در جلوی یک ماشین نظامی است و جعبه‌ای در دست دارد که روی آن تاریخ پخش سریال درج شده است. در پس زمینه این پوستر نیز شهری ویران شده و هوایی کاملا آلوده و خاک‌آلود دیده می‌شود.

سریال «شوالیه سیاه» اقتباسی از وبتونی به همین نام است و داستان ماموران تحویلی معروف به شوالیه سیاه را روایت می‌کند که جان خودشان را به خطر می‌اندازند تا در این هوای آلوده، مواد لازم و اساسی را به مردمی که در این منطقه آلوده مجبور به زندگی هستند، برسانند.

در این سریال، کیم وو بین نقش شخصیت اصلی یعنی مامور ۸-۵ را بازی می‌کند و سکان کارگردانی این سریال در دستان چو اوی سوک است. این سریال در تاریخ ۱۲ ماه مه سال ۲۰۲۳ میلادی (جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲) روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه خواهد شد.

سریال Black Knight
سریال Black Knight

منبع: کولایدر

اخبار سینما ، تصاویر فیلم و سریال ، فیلم و سریال
Black Knight, سرویس آنلاین نتفلیکس, سریال شوالیه سیاه, نتفلیکس

منبع متن: gamefa