شرکت سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red) تایید کرد که در حال حاضر برنامه‌ای برای اضافه کردن سیستم قطار شهری به بازی Cyberpunk 2077 ندارد. به نظر می‌رسد برخی از بازیکنان Cyberpunk 2077 همچنان به دنبال ویژگی‌هایی هستند که در ویدیوهای تبلیغاتی این عنوان به نمایش درآمدند اما هرگز در بازی اصلی پیاده‌سازی نشدند. با […]

سازنده Cyberpunk 2077 برنامه‌ای برای افزودن قطار شهری ندارد

مهدی مصطفایی
۱۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱

شرکت سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red) تایید کرد که در حال حاضر برنامه‌ای برای اضافه کردن سیستم قطار شهری به بازی Cyberpunk 2077 ندارد.

به نظر می‌رسد برخی از بازیکنان Cyberpunk 2077 همچنان به دنبال ویژگی‌هایی هستند که در ویدیوهای تبلیغاتی این عنوان به نمایش درآمدند اما هرگز در بازی اصلی پیاده‌سازی نشدند. با توجه به مشکلات بزرگی که در زمان عرضه Cyberpunk 2077 برای شرکت سی‌دی پراجکت رد رخ داد، این توسعه‌دهنده از آن زمان به دنبال بهبود کیفیت و عملکرد این عنوان بوده است. در همین حال تایید شده است که بازی Cyberpunk 2077 تنها یک بسته الحاقی به نام Phantom Liberty خواهد داشت و این خبر برای بازیکنانی که به دنبال ماجراجویی‌های بیشتر در Night City بودند، ناامیدکننده است. با وجود آن، برخی گزارش‌های جدید ادعا کردند که احتمالا یکی از ویژگی‌های حذف شده‌ی این عنوان یعنی سیستم قطار شهری در آینده در دسترس قرار خواهد گرفت.

بازیکنانی که تاکنون موفق به تجربه‌ی Cyberpunk 2077 شده‌اند، احتمالا یک ایستگاه مترو روی نقشه را به یاد دارند. قبل از انتشار بازی، ویدیوهای تبلیغاتی سی‌دی پراجکت رد شخصیت V را در حال استفاده از این مترو نشان می‌دادند که باعث هایپ زیاد بازیکنان شده بود. پس از انتشار Cyberpunk 2077، طرفداران نقاط مختلفی را روی نقشه پیدا کردند که به ایستگاه‌های مترو شباهت داشتند و تصور بر این بود که این ایستگاه‌ها قرار است امکان سفر سریع بین نقاط مختلف Night City را فراهم کنند. با این حال، ایستگاه‌های مترو تاکنون قابل دسترسی نیستند و طرفداران در انتظار اضافه شدن آن‌ها به بازی مانده‌اند. اشتیاق طرفداران برای این سیستم به قدری بود که برخی از مادسازان شروع به فعال کردن این ایستگاه‌ها روی رایانه‌های شخصی کردند.

حال با توجه به افزایش گمانه‌زنی‌ها و درخواست مکرر طرفداران، مارسین موموت (Marcin Momot)، مدیر بخش ارتباطات جهانی شرکت سی‌دی پراجکت رد، در یک بیانیه‌ی رسمی توییتر به آن‌ها واکنش نشان داد و گفت:

می‌خواهم توضیحی در مورد این موضوع که از دیروز بسیاری از افراد من را خطاب قرار داده‌اند، بدهم. هیچ چیز در مورد برنامه ما برای سیستم قطار شهری بازی Cyberpunk 2077 تغییر نکرده است. ما قصد نداریم در آینده آن را اضافه کنیم.

به نظر می‌رسد کسانی که به دنبال اضافه شدن این ویژگی با یک به‌روزرسانی رسمی بودند، کمی ناامید خواهند شد. با این وجود، شرکت سی‌دی پراجکت رد در حال حاضر مشغول توسعه‌ی محتوای گسترشی Phantom Liberty برای بازی Cyberpunk 2077 است و با توجه به در دست ساخت داشتن چند پروژه‌ی دیگر، به نظر می‌رسد زمان کافی برای ارائه‌ی این ویژگی را نداشته باشد. با توجه به انتشار پر از مشکل بازی اصلی، توسعه‌دهندگان در نظر دارند از کیفیت روان و بهینه‌ی این بسته الحاقی اطمینان حاصل کنند.

PC ، PlayStation 4 ، PlayStation 5 ، Xbox One X/S ، Xbox Series X/S ، اخبار بازی ، بازی ویدیویی
CD Projekt, CD Projekt Red, Cyberpunk 2077

منبع متن: gamefa