به تازگی تریلری برای سریال White House Plumbers با نقش‌آفرینی وودی هارلسون و جاستین ثرو منتشر شده است. سریال لوله‌کش‌های کاخ سفید (White House Plumbers) اثری تازه از شبکه اچ‌بی‌او به شمار می‌رود که مدیریت اجرایی آن را سازنده سریال معاون (Veep) یعنی دیوید مندل برعهده دارد. این سریال داستان ای هاوارد هانت با بازی […]

تریلر تازه سریال White House Plumbers با حضور وودی هارلسون و جاستین ثرو

علی محمدپناه
۱۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
سریال White House Plumbers

به تازگی تریلری برای سریال White House Plumbers با نقش‌آفرینی وودی هارلسون و جاستین ثرو منتشر شده است.

سریال لوله‌کش‌های کاخ سفید (White House Plumbers) اثری تازه از شبکه اچ‌بی‌او به شمار می‌رود که مدیریت اجرایی آن را سازنده سریال معاون (Veep) یعنی دیوید مندل برعهده دارد. این سریال داستان ای هاوارد هانت با بازی وودی هارلسون و جی گوردون لیدی با بازی جاستین ثرو را روایت می‌‎کند که دزدی واترگیت را طراحی کردند، دزدی‌ای که در نهایت باعث رسوایی و استعفای رئیس جمهور ریچارد نیکسون شد.

این اثر تازه شبکه اچ‌بی‌او یک مینی سریال محسوب می‌شود و تنها پنج قسمت دارد و برای داستان خودش نیز از اسناد واقعی از آن دوران و همچنین کتابی به نام Integrity نوشته متیو کرو و اگیل کرو الهام گرفته است.

این تریلر تازه منتشر شده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده یا دانلود کنید، دو شخصیت اصلی داستان یعنی هانت و لیدی را نشان می‌دهد که به عنوان عوامل مخفی برای نظارت در واترگیت به خدمت گرفته می‌شوند.

از جمله دیگر بازیگرانی که در سریال «لوله‌کش‌های کاخ سفید» نقش‌آفرینی می‌کنند نیز می‌توان به لنا هدی، جودی گریر، دامنل گلیسون و توبی هاس اشاره کرد. پخش سریال قرار است از تاریخ ۱ ماه مه سال ۲۰۲۳ میلادی (دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲) شروع شود.

منبع: hollywoodreporter

اخبار سینما ، تریلر فیلم ، تریلر، ویدیو و موسیقی ، فیلم و سریال
White House Plumbers, جاستین ثرو, سریال لوله‌کش‌های کاخ سفید, وودی هارلسون

منبع متن: gamefa