اگرچه احتمال بر خوردن به این باگ بسیار ناچیز است اما اگر طعمه‌ی آن شدید، پیشروی‌هایتان در Resident Evil 4 Remake را از دست خواهید داد. ساعاتی پیش کپکام (Capcom) طی اطلاعیه‌ای به بازی‌بازان Resident Evil 4 Remake هشدار داد که باگی خطرناک اما نادر در بازی وجود دارد که تمام پیشرفت‌های آنان را به‌ […]

هشدار: باگ خطرناک Resident Evil 4 Remake تمام پیشروی‌های‌تان را نابود خواهد کرد

امیرحسین نصرتی
۱۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۹
Resident Evil 4 Remake

اگرچه احتمال بر خوردن به این باگ بسیار ناچیز است اما اگر طعمه‌ی آن شدید، پیشروی‌هایتان در Resident Evil 4 Remake را از دست خواهید داد.

ساعاتی پیش کپکام (Capcom) طی اطلاعیه‌ای به بازی‌بازان Resident Evil 4 Remake هشدار داد که باگی خطرناک اما نادر در بازی وجود دارد که تمام پیشرفت‌های آنان را به‌ خطر می‌اندازد. این شرکت با انتشار توییتی اعلام کرد:

لطفاً هنگامی که یک آیتم کلیدی دریافت کردید، تا زمانی که ناتیفیکیشن آن در گوشه‌ی بالا و سمت راست نمایشگر ظاهر نشده است، از استفاده از سلاح چاقو خودداری کنید. زمانی که آیتمی را دریافت کردید، باید در قسمت Key Items & Treasures در چمدانتان قابل‌مشاهده باشد. اگر اینطور نشد و اثری از آن مشاهده نکردید، لطفاً بازی را از روی فایل ذخیره‌ی قبل از چپتر ۱۲ مجدداً بارگذاری کنید.

اضافه نشدن آیتم به منوی مربوطه، موجب می‌شود تا پلیرها نتوانند به ادامه‌ی بازی بپردازند. به‌گفته‌ی کپکام، این باگ در تمام نسخه‌های Resident Evil 4 Remake وجود دارد اما در آینده، آپدیتی برای حل این مشکل منتشر خواهد شد:

زمانی که به‌روزرسانی دریافت و اعمال شد، آن‌گاه بازی‌بازان می‌توانند بازی را حتی از همان نقطه‌ای که دچار مشکل شده بودند، ادامه دهند.

بازی Resident Evil 4 Remake هم‌اکنون روی پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. طبق اعلام قبلی، حالت The Mercenaries در تاریخ ۱۸ فروردین (۷ آوریل) و به‌صورت رایگان برای این بازی منتشر خواهد شد.

منبع: Video Game Chronicles

PC ، PlayStation 4 ، PlayStation 5 ، Xbox Series X/S ، اخبار بازی ، بازی ویدیویی
Capcom, PS4, ps5, Resident Evil 4 Remake, Xbox Series X/S

منبع متن: gamefa