کمپانی دیزنی در حال ساخت لایواکشن فیلم «Lilo & Stitch» بوده و اخیرا اعلام کرده است که بازیگر نقش لیلو را در این فیلم انتخاب کرده است. کمپانی دیزنی، بازیگر جوان مایا کایلوها را برای ایفای نقش لیلو در لایواکشن «Lilo & Stitch» انتخاب کرده است. این فیلم سال ۲۰۰۲ منتشر شد و همچنان بعد […]

بازیگران لایواکشن Lilo & Stitch مشخص شدند

لاوین شریفی
۱۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹

کمپانی دیزنی در حال ساخت لایواکشن فیلم «Lilo & Stitch» بوده و اخیرا اعلام کرده است که بازیگر نقش لیلو را در این فیلم انتخاب کرده است.

کمپانی دیزنی، بازیگر جوان مایا کایلوها را برای ایفای نقش لیلو در لایواکشن «Lilo & Stitch» انتخاب کرده است. این فیلم سال ۲۰۰۲ منتشر شد و همچنان بعد از گذشت بیست سال همچنان یکی از محبوب‌ترین انیمیشن‌های دیزنی محسوب می‌شود. ساخت لایواکشن این انیمیشن سال ۲۰۱۸ اعلام شد و پروسه ساخت آن همچنان ادامه دارد.

لیلو یک دختر تنها اهل جزیره هاوایی است که با خواهر بزرگ‌تر خود زندگی می‌کند. او یک “سگ” زشت را به سرپرستی گرفته و اسمش را استیچ می‌گذارد. استیچ یک موجود فضایی است که از یک آزمایش ژنتیکی حاصل شده است و با فرار از سفینه فضایی سر از کره زمین درآورده است. بعد از مدتی لیلو و استیچ رابطه محکمی برقرار کرده و ماجراهای زیادی را پشت سر می‌گذارند.

منبع: ComingSoon

اخبار سینما ، فیلم و سریال
Animation, Disney, Lilo and Stitch

منبع متن: gamefa