به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، ساعاتی پیش استدیو Monolith سازنده عنوان Middle-Earth: Shadow Of War اطلاعات جدید از این عنوان منتشر کردند. این اطلاعات بیشتر بر بخش اقتصادی بازی تمرکز دارد.

نام پول رایج در بازی میریان (Mirian) است که برای بدست آوردن آن می‌توانید به انجام مراحل بازی بپردازید و یا با گشت‌و گذار در دنیای بازی آن را پیدا کنید و یا حتی می‌توانید با کشتن ارک‌ها (Orc)، مقادیری از این پول را بدست آورید.

برای ارتقا تجهیزات، ارتقا قلعه‌ها و نیروهایتان به این پول نیاز دارید. همچنین با این پول می‌توانید جعبه‌های نقره‌ای(Silver Loot Chest) خریداری کنید که حاوی تجهیزات جدید هستند. البته بجای خرید این جعبه‌ها می‌توانید با گشتن در محیط بازی، تجهیزات جدید را پیدا کنید. تنها تفاوت خریدن این جعبه‌ها با پیداکردنشان در این است که دیگر لازم نیست ارک‌های بیشتری در راه یافتن آنها بکشید.

بجز جعبه‌های نقره‌ای، جعبه‌های طلایی نیز در بازی وجود دارد. در این نوع جعبه‌‌ها موارد نادری یافت می‌شود. برای خرید آنها نیاز به طلا دارید که خود طلا نیز باید با پول واقعی خریداری شود. لازم به ذکر است که هیچ چیز استثنایی و یا خیلی خاص در این جعبه‌ها وجود ندارد و شما می‌توانید بدون خرید حتی یکی از آنها، بازی را براحتی تمام کنید.

نوع دیگر جعبه‌ها، Mithril نام دارد که گرانترین نوع جعبه موجود در بازی است و مانند جعبه قبلی باید با طلا (پول واقعی) خریداری شود. این جعبه‌ها علاوه بر تجیهزات افسانه‌ای، شامل دنبال‌کننده افسانه‌ای (Legendery Folower) نیز هست. اگر این دنبال کننده بمیرد، در عوض آن یک آیتم افسانه‌ای دیگر به شما داده می‌شود.

در نهایت به جعبه‌ای می‌رسیم که Featured Chest نام دارد. این نوع جعبه بصورت دوره‌ای تغییر می‌کند و تنها می‌توان با طلا آنها را خریداری کرد. این نوع جعبه شامل تجهیزات و یا فالوور بسیار کمیابی است.

از طریق منو فالوور می‌توانید، فالوورها را هر منطقه‌ای که آزاد کرده‌اید، رها کنید. البته می‌توانید قبل از ارسال آنها به مناطق‌، از طریق همین منو، به ارتقا، شخصی‌سازی و آماده سازی آنها بپردازید. پس از فرستادن ارک‌ها به سرزمین‌های مختلف می‌توانید با فراخوانی مجدد آنها از این منو، آنها را به مناطق دیگری اعزام کنید.

لازم به ذکر است که این عنوان در تاریخ 10 اکتبر برابر با 18 مهرماه برای هر سه پلتفرم PC، Xbox One و PS4 عرضه خواهد شد.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا طراحی بخش اقتصادی بازی مورد پسند شما است؟

منبع متن: pardisgame