عنوان Uncharted: The Lost Legacy که یک بسته‌ی الحاقی مستقل برای Uncharted 4: A Thief’s End می‌باشد در همین ماه و به زودی منتشر خواهد شد. این عنوان یک بسته‌ی الحاقی برای بازی اصلی خود یعنی Uncharted 4 می‌باشد اما در عین حال شخصیت اصلی این سری بازی یعنی نیتن دریک در آن حضور نخواهد […]

دلیل حضور نداشتن نیتن دریک در Uncharted: The Lost Legacy توضیح داده شد

عنوان Uncharted: The Lost Legacy که یک بسته‌ی الحاقی مستقل برای Uncharted 4: A Thief’s End می‌باشد در همین ماه و به زودی منتشر خواهد شد. این عنوان یک بسته‌ی الحاقی برای بازی اصلی خود یعنی Uncharted 4 می‌باشد اما در عین حال شخصیت اصلی این سری بازی یعنی نیتن دریک در آن حضور نخواهد داشت. داستان The Lost Legacy درباره‌ی شخصیت Chloe Frazer می‌باشد که البته او نیز به عنوان یک شخصیت فرعی در نسخه‌های پیشین این بازی حضور داشته است.

اکنون شرکت Naughty Dog در نهایت دلیل پشت این تصمیم و قرار دادن Chloe به جای نیتن در این بسته‌ی الحاقی را توضیح داد. کارگردان مربوطه یعنی Shaun Escayg توضیح داد که:

ما احساس کردیم که آن داستان (داستان نیتن دریک) در Uncharted 4 بسیار پیچیده شده است. بنابراین ما از همان ابتدای ماجرای ساخت آن تصمیم گرفتیم که یک شخصیت جدید را برای The Lost Legacy در نظر بگیریم.

این بدان معنی است که تصمیم قرار ندادن نیتن دریک در Lost Legacy هوشمندانه بوده و تیم توسعه از آنچه که می‌خواهد با The Lost Legacy انجام دهد کاملا آگاه می‌باشد.

همچنین ما می‌دانیم که تهیه کننده‌ی انیمیشن‌های شرکت Naughty Dog یعنی Jonathan Cooper به این اشاره کرد که The Lost Legacy در ابتدا به عنوان یک بسته‌ی الحاقی استارت خورد اما نایت داگ به طور تصادفی یک بازی کامل را ساخت! این موضوع دوباره به بحث کشیده شد و تیم توسعه دهنده درباره‌ی اینکه چگونه The Lost Legacy در ابتدا عنوانی کوچک بود اما سایز و محدوده آن افزایش پیدا کرد توضیح داد.

این فقط یک جرقه بود قبل از اینکه ما آن را به عنوان یک بازی کامل بشناسیم.

عنوان Uncharted: The Lost Legacy در ۲۲ آگوست برای پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۴ پرو در دسترس خواهد بود و قیمت ۴۰ دلار برای آن در نظر گرفته شده است. همچین اگر شما آن را پیش خرید کنید، یک کد برای دانلود بسته‌ی اسلحه Jak and Dater: Precursor Legacy دریافت خواهید کرد.

منبع متن: gamefa