به تازگی بازی مورد انتظار Hellblade: Senua’s Sacrifice منتشر شده است و پیرو آن، اطلاعاتی از برخی مکانیک‌های جالب آن نیز بدست آمده است. در این بازی، اگر بازیکن به دفعات متعدد کشته شود، فایل‌های ذخیره بازی پاک خواهد شد و بازیکن باید همه چیز را از ابتدا آغاز کند. این سیستم منحصر به فرد […]

در صورت کشته شدن متعدد در Hellblade: Senua’s Sacrifice، فایل ذخیره شما پاک خواهد شد

به تازگی بازی مورد انتظار Hellblade: Senua’s Sacrifice منتشر شده است و پیرو آن، اطلاعاتی از برخی مکانیک‌های جالب آن نیز بدست آمده است. در این بازی، اگر بازیکن به دفعات متعدد کشته شود، فایل‌های ذخیره بازی پاک خواهد شد و بازیکن باید همه چیز را از ابتدا آغاز کند.

این سیستم منحصر به فرد اگرچه باعث بوجود آمدن اختلاف نظر در بین منتقدان شده، اما سطح دشواری جدیدی را به بازی افزوده است. اگر در مبارزه‌های ابتدایی بازی، بازیکن نتواند پیروز شود، علامتی سیاه در دست شخصیت اصلی این عنوان نقش خواهد بست.

پس از آن نیز، هر بار که بازیکن در Hellblade: Senua’s Sacrifice کشته شود، علامت سیاه مورد اشاره بر روی سطح دست شخصیت اصلی گسترش می‌یابد و در صورتی که به سر او برسد، بازی به اتمام خواهد رسید و چاره‌ای جز آغاز مجدد آن وجود ندارد.

اگرچه این ویژگی جدید یک چالش جدید به این بازی می‌افزاید، اما بنا بر عقیده بسیاری از افراد، از دست رفتن تمامی پیشرفت‌های بازیکن در طول بازی به واسطه آن، کمی اذیت‌کننده است.

با این حال، این ویژگی (حذف فایل‌های ذخیره) تقریباً پس از هشت بار کشته شدن بازیکن در جریان بازی فعال خواهد شد و با توجه به اینکه Hellblade: Senua’s Sacrifice خیلی سخت نیست و از مدت زمان گیم‌پلی کمی نیز برخوردار است، به تجربه بازی خللی وارد نمی‌کند و به نظر می‌رسد که حتی جزو ویژگی‌های لذت‌بخش‌کننده آن نیز باشد.

بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گرفته است. در راستای دیگر اخبار مرتبط با این بازی، به تازگی ویدئوی جدیدی از آن منتشر شده است که به عنوان آخرین یادداشت توسعه‌دهنده این عنوان شناخته می‌شود. همچنین از این نشانی می‌توانید نمرات اعطا شده از سوی منتقدان به بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice را مشاهده کنید.

منبع متن: gamefa