انحصاری تحسین شده PS4 به نام Rez Infinite بر روی PC عرضه شد + جزئیات

نسخه بروزرسانی شده و ارتقا‌ یافته عنوان کلاسیک Rez که در سال 2016 بصورت انحصاری بر روی PlayStation 4 عرضه شده بود امروز از انحصار این کنسول خارج شد. این بازی هم اکنون بر روی شبکه Steam برای پلتفرم PC در دسترس قرار دارد.

این برای اولین بار است عنوان Rez -که در ابتدا در سال 2001 بر روی Dreamcast و PS2 عرضه شده بود- برای پلتفرم PC در دسترس قرار می‌گیرد. اما همچنان بهترین نسخه برای تجربه این بازی، Rez Infinite است که سال گذشته بر روی PS4 عرضه شد و هم اکنون PC گیمرها نیز می‌توانند آنرا تجربه نمایند. به این نسخه یک استیج جدید به نام Area X اضافه شده است. بازیکنان همچنان می‌توانند به‌صورت کلاسیک به تجربه بازی بپردازند اما استیجِ جدیدِ اشاره شده که به‌صورت اختصاصی برای نسخه Infinite ساخته شده آزادی بیشتری را برای حرکت در دنیای بازی در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameSpot، نسخه PC عنوان Rez Infinite همچنین از واقعیت مجازی نیز پشتیبانی می‌کند و در صورت در اختیار داشتن هدست Oculus Rift یا HTC Vive تجربه واقعیت مجازی ویژه‌ای را برای بازیکنان به ارمغان خواهد آورد. از دیگر ویژگی‌های Infinite بر روی PC گرافیک و صدای ارتقا یافته و همچنین پشتیبانی از 4K می‌باشد. به گفته سازندگان بازی تکسچرهای نسخه PC دوبرابر بیشتر از نسخه PS4 هستند و همچنین این نسخه از آپشن‌های گرافیکی بیشتری همچون رزولوشن رندر، کیفیت تکسچر، آنتی الایزینگ (MSAA Classic Rez و FXAA - Area X) و فیلتر تکسچر (Trilinear یا ANISO) نیز پشتیبانی می‌کند.

Rez Infinite را بر روی Steam دریافت کنید. قیمت اصلی این عنوان 25 دلار است و تا تاریخ 16 آگوست (برابر با چهارشنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۶) با قیمت 20 دلار به فروش می‌رسد.

منبع متن: pardisgame