سه بازی از محبوب‌ترین عناوین مستقل به‌زودی برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه می‌شوند. Super Meat Boy و Mutant Mudds درکنار Inversus به‌زودی به کنسول سوییچ می‌آیند. توسعه دهنده عنوان Super Meat Boy با انتشار تصویری از بازی خود که برروی نینتندو سوییچ درحال اجرا است اعلام داشت که بازی سخت و محبوبش به‌زودی به سوییچ می‌آید. خالق Mutant […]

سه بازی تازه برای عرضه برروی نینتندو سوییچ معرفی شدند

سه بازی از محبوب‌ترین عناوین مستقل به‌زودی برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه می‌شوند.

Super Meat Boy و Mutant Mudds درکنار Inversus به‌زودی به کنسول سوییچ می‌آیند. توسعه دهنده عنوان Super Meat Boy با انتشار تصویری از بازی خود که برروی نینتندو سوییچ درحال اجرا است اعلام داشت که بازی سخت و محبوبش به‌زودی به سوییچ می‌آید. خالق Mutant Mudds نیز با انتشار تصویری از بازی خود برروی نینتندو سوییچ خبر از این نسخه بازی داد. اکانت رسمی توییتر نینتندو هم با انتشار توییتی خبر از عرضه Inversus برای نینتندو سوییچ در پاییز امسال داد. Inversus برای نینتندو سوییچ از نقشه‌های بیشتر، بخش آنلاین Ranked و محتوای اضافی بهره می‌برد.

هیچکدام از سه بازی معرفی شده تاریخ انتشار دقیقی دریافت نکرده‌اند. احتمالا در ماه‌های آتی اخبار بیشتری منتشر خواهد شد.

در دیگر اخبار مرتبط با کنسول نینتندو سوییچ NHL 18، به مانند سال‌های گذشته، فقظ برای پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود. با وجود عرضه شدن سری FIFA برای نینتندو سوییچ، این سوال در ذهن بسیاری از دارندگان سوییچ به وجود می‌آید که آیا سری محبوب NHL نیز روانه این کنسول خواهد شد؟ تهیه‌کننده این بازی، کلمنت کونگ، در گفتگو با DualShockers در این خصوص گفت:

ما همیشه به دنبال موقعیت‌های مختلف هستیم. نمی‌خواهم به طور قطع به شما نه بگویم. در حال حاضر عرضه این بازی برای سوییچ در برنامه ما نیست. 

البته که هنوز عیار نینتندو سوییچ به عنوان بازاری برای عرضه بازی‌های ورزشی مشخص نشده است اما شرکت‌هایی مانند ۲K و الکترونیک‌آرتز با عناوینی همچون FIFA، NBA 2K و WWE 2K قصد ورود به این بازار را دارند.

همچنین Angry Mob Games از عرضه‌ی عنوان Brawlout برای نینتندو سوئیچ خبر داده است و شما می‌توانید پیش‌نمایش آن را اینجا مشاهده کنید.

منبع متن: gamefa