به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از wccftech، ساعاتی پیش در جشن برگزاری مسابقات DOTA 2، شرکت نام ‌آشنای Valve تریلری از عنوان Artifact منتشر کرد. این عنوان قرار است در تاریخ نامعلومی و در سال 2018 عرضه شود.

این بازی یک عنوان در سبک بازی‌های کارتی و بر اساس عنوان DOTA خواهد بود. این بازی همانند بازی‌های Gwent (برگرفته از The Witcher 3)، Heathstone (برگرفته از Warcraft)، Fable Fortune (برگرفته از Fable) و The Elder Scrolls: Legends است و مطمئنا آخرین بازی از این سبک نخواهد بود.

متاسفانه اطلاعات بیشتری از طراحی بازی و یا کارت‌های درون بازی منتشر نشده است. حتی پلتفرم‌های مقصد این عنوان نیز مشخص نشده‌اند البته احتمال عرضه این عنوان در شبکه استیم زیاد است.

توسعه عنوان Artifact: The Dota Card Game به عهده برد مویر (Brad Muir) گذاشته شده است. وی در گذشته طراحی و برنامه‌نویسی را در شرکت‌هایOutrafe Entertainment ، Raven Software و Double Fine Priduction را در کارنامه خود دارد. X-Men Legends، Psychonauts، Brural Legend، Iron Bridge و Massive Chalice از جمله عناوینی هستند که وی در ساخت آنها نقش داشته است.

 

دانلود با کیفیت HD (بزودی)

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا همچنان به ساخت دنباله‌ای برای Half-Life 2 امید دارید؟

منبع متن: pardisgame