الکترونیک آرتز ضمن انتخاب هاردن به عنوان ستاره روی کاور NBA Live 18 تایید کرد که دمو این بازی از تاریخ ۱۱ آگوست در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. الکترونیک آرتز چندی پیش اعلام کرد که قصد امتحان مجدد شانسش در زمین بسکتبال را دارد و برای رقابت با سری NBA 2K، از بازی NBA Live 18 […]

جیمز هاردن به عنوان ستاره روی کاور NBA Live 18 انتخاب شد

الکترونیک آرتز ضمن انتخاب هاردن به عنوان ستاره روی کاور NBA Live 18 تایید کرد که دمو این بازی از تاریخ ۱۱ آگوست در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

الکترونیک آرتز چندی پیش اعلام کرد که قصد امتحان مجدد شانسش در زمین بسکتبال را دارد و برای رقابت با سری NBA 2K، از بازی NBA Live 18 رونمایی کرد. تا عرضه این بازی زمان زیادی باقی نمانده است و به همین دلیل الکترونیک آرتز از برخی ویژگی‌های جدید بازی رونمایی کرد.

در ابتدا الکترونیک آرتز، جیمز هاردن، ستاره تیم هیوستن راکتس را به عنوان ستاره روی کاور بازی NBA Live 18 معرفی کرد. هاردن در خصوص این همکاری گفت:

وقتی درباره همکاری با الکترونیک آرتز و NBA Live 18 از من سوال کردند بسیار خوشحال و هیجان‌زده شدم. NBA Live 18 به شما این امکان را می‌دهد تا لیگ را تحت کنترل خودتان داشته باشید که من به خوبی با این موضوع ارتباط برقرار می‌کنم. اگر شخصی وجود داشته باشد که درباره خلاقیت چیزی بداند، آن شخص من هستم.

الکترونیک آرتز همچنین تایید کرد که دمو این بازی از تاریخ ۱۱ آگوست در اختیار بازیکنان پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان قرار می‌گیرد. این دمو شامل بخش “The Rise”، که پیش نمایشی بر بخش داستانی NBA Live 18 است، می‌باشد. همچنین کسانی که قصد پیش‌خرید این بازی را دارند می‌توانند با ۳۳ درصد تخفیف آن را خریداری کنند.

به نظر می‌رسد که الکترونیک آرتز قصد دارد بر جو منفی پیرامون سری NBA Live غلبه کند و عرضه دمو این بازی می‌تواند تا حدودی به این قضیه کمک کند. NBA Live 18 در تاریخ ۱۵ سپتامبر برای پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود.

 

منبع متن: gamefa