کیفیت اجرایی Matterfall برروی PS4 و PS4 Pro مشخص شد

Housemarque به خاطر عناوین محبوبی مانند Resogun ،Alienation و  Nex Machina شناخته می‌شود و حال، یکی از کارکنان آن به نام مایکل هاویری اخیرا اطلاعات جالبی از رزولوشن و نرخ فریم Matterfall به اشتراک گذاشته است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTECH، مایکل هاویری، یکی از توسعه‌دهندگان این بازی، طی مصاحبه‌ای با GamingBolt گفت Matterfall با رزولوشن 1080p و نرخ 60 فریم بر ثانیه برروی PS4 Pro اجرا می‌شود. در حالی که مدل معمولی PS4 با نرخ ثابت 60 فریم و رزولوشن 900p بازی را اجرا می‌کند.

Housemarque با توجه به ماهیت گیم‌پلی بازی، اولویت خود را برای Matterfall بیشتر برروی گیم‌پلی قرار داد تا رزولوشن. این مثال کوچکی از تاریخچه بازی‌های این استودیو بوده و همیشه علاقه بیشتری به نرخ فریم نسبت به رزولوشن نشان می‌دهد.

به یاد داشته باشید که Sony ناشر Matterfall است و در این بازی می‌توانیم سلاح‌های با تکنولوژی بالا را در مراحل مختلف استفاده کنیم. صفحه بازی به‌طور دو بعدی خواهد بود و با دو استیکر کنترل قابل بازی است.

Matterfall بازیکنان را با ترکیبی از عناصر پلتفرمر و تیراندازی در محیطی با تم آینده به چالش می‌کشد. کسانی که بازی را با قیمت 19.99 دلار از PlayStation Store پیش‌خرید کنند، آواتارهای عناوینی مانند Insignia 1 ،Insignia 2 ،Avalon Darrow 1 ،Avalon Darrow 2 و  Rammer را دریافت خواهند نمود.

Matterfall در 15 اوت (سه‌شنبه 24 مرداد) برروی کنسول PS4 منتشر خواهد شد.

منبع متن: pardisgame