نشان تجاری PlayStation All-Stars بروزرسانی شد؛ آیا Sony عنوان مبارزه‌ای خود را باز می‌گرداند؟

شرکت Sony در سال 2012 یک انحصاری جدید در سبک مبارزه‌ای به نام PlayStation All-Stars Battle Royale  را با هدف رقابت با عنوان موفق Nintendo در همین سبک یعنی Smash Bros بر روی کنسول PS3 منتشر کرد. در حالی که شانس کمی برای بازگشت این عنوان وجود داشت، امروز Sony نشان تجاری PlayStation All-Stars Battle Royale را بروزرسانی کرد و تا گمانه‌زنی‌های جدیدی بر سر ادامه این بازی بوجود آید.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از PlayStation Universe، اطلاعات دفتر ثبت اختراعات و نشان‌های تجاری ایالات متحده (USPTO) نشان می‌دهد که صفحه این نشان تجاری امروز (11 آگوست 2017) ایجاد شده است. البته در برخی موارد این صفحات به‌صورت خودکار ایجاد می‌شوند تا شرکت‌های دیگر نتوانند از نام آنها در محصولات خود استفاده نمایند. با این حال این شانس هم وجود دارد که Sony با هدف محافظت از نشان تجاری خود برای تمدید آن اقدام کرده باشد تا از این طریق راه را برای ساخت یک دنباله هموار سازد.

PlayStation All-Stars Battle Royale عنوانی در سبک مبارزه‌ای با حضور برخی از شخصیت‌های شناخته شده دنیای بازی شامل کریتوس (God of War) و آیزاک کلارک (Dead Space) بود که توسط استودیو SuperBot و با سرمایه‌گذاری Sony ساخته شد و بازخوردهای متوسطی را نیز دریافت کرد. استودیو سازنده این بازی در سال 2013 بسته شد.

به نظر شما Sony بار دیگر ریسک ساخت یک عنوان مبارزه‌ای را می‌پذیرد و PlayStation All-Stars Battle Royale را باز می‌گرداند؟

منبع متن: pardisgame