آقای هیدتاکا سوری سویهیرو (Hidetaka “Swery” Suehiro)، کارگردان عناوین Deadly Premoniton و D4: Dark Dreams Don’t Die، ماه آینده در نمایشگاه PAX West از عنوان جدید خود رونمایی خواهد کرد. این بازی که اولین عنوان آقای سویهیرو در سه سال گذشته خواهد بود، قرار است در تاریخ ۲ سپتامبر (۱۱ شهریور) طی یکی از پنل‌های […]

کارگردان بازی Deadly Premoniton ماه آینده از عنوان جدید خود رونمایی خواهد کرد

آقای هیدتاکا سوری سویهیرو (Hidetaka “Swery” Suehiro)، کارگردان عناوین Deadly Premoniton و D4: Dark Dreams Don’t Die، ماه آینده در نمایشگاه PAX West از عنوان جدید خود رونمایی خواهد کرد. این بازی که اولین عنوان آقای سویهیرو در سه سال گذشته خواهد بود، قرار است در تاریخ ۲ سپتامبر (۱۱ شهریور) طی یکی از پنل‌های این مراسم معرفی شود.

در ادامه می‌توانید اطلاعات تکمیلی منتشر شده در مورد این پنل را مطالعه کنید.

نوشیدن قهوه با Swery65

چگونه بازی‌های خود را طراحی می‌کنم، از چه چیزهایی الهام می‌گیریم، چرا یک راهب شدم…

و در انتهای این پنل، من از اولین عنوان جدید خود در سه سال گذشته رونمایی می‌کنم، اولین بازی جدید من پس از ساختن D4: Dark Dreams Don’t Die!

من هنگام برگزاری این پنل از یک لیوان قهوه لذت خواهم برد، پس لطفا شما هم لیوان‌های قهوه خود را بیاورید. وقتی پیش من می‌آید تا از من سوال بپرسید، ابتدا من هستم که در مورد قهوه مورد علاقه‌تان از شما خواهم پرسید. برایم مهم نیست چه شخصی هستید، اگر شما به اندازه من عاشق قهوه نباشید، از شما می‌خواهیم تا پنل را ترک کنید. (در مورد این قانون آخر هنوز منتظر گرفتن تاییدیه از مسئولان PAX هستیم)

اوایل سال جاری میلادی بود که آقای سویهیرو از بازگشایی استدیوی جدید خود White Owls (جغدهای سفید) خبر داد، استدیوی که مشغول توسعه اولین پروژه اصیل خود است.

منبع متن: gamefa