استدیوی BioWare از حالا برنامه‌های مشخصی برای نسخه‌ی چهارم و پنجم Dragon Age دارد

با اینکه در توسعه‌ی سری Mass Effect وقفه‌ای ایجاد شده است و در حال حاضر بخش بزرگی از تمرکز استدیوی BioWare بر روی عنوان تازه معرفی شده‌ی Anthem، اما به نظر می‌رسد این استدیو برنامه‌ای بلندمدت برای سری محبوب Dragon Age دارد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Eurogamer، کارگردان عنوان Dragon Age: Inquisition، آقای "مایک لِیدلا (Mike Laidlaw) در توییتر و در جواب یکی از طرفداران اعلام کرده است که تیمِ او در حال حاضر ایده‌هایی را برای عنوان احتمالیِ Dragon Age 5 دارد. او گفت: " هیچ برنامه‌ای برای خاتمه دادن به Dragon Age نداریم. در حال حاضر برنامه‌ای در حال پیشرفت داریم که تا دو عنوان دیگر را شامل می‌شود."

این برنامه‌ی بلندمدت در سری Dragon Age را می‌توانیم در محتوای بازیها نیز مشاهده کنیم. برای مثال، Corypheus، شخصیت منفی عنوان Dragon Age: Inquisition، ابتدا در بسته‌ی اضافه‌ی شونده‌ی عنوان Dragon Age 2 معرفی شد. حالا نیز، بسته‌ اضافه‌ شونده‌ی Trespasser از نسخه‌ی Inquisition که مورد تحسین طرفداران نیز قرار گرفته است، پیش‌زمینه را برای عنوان Dragon Age 4 آماده‌سازی کرده است. 

او ادامه داد: "بنابراین اگر نسخه‌ی چهارمی در حال توسعه باشد، من می‌توانم بگویم که نسخه‌ی پنجم چه چیزی را شامل می‌شود (یا می‌تواند شامل شود)."

شرکت EA و استدیوی Bioware، هنوز رسما از Dragon Age 4 که به احتمال زیاد نام دیگری خواهد داشت، رونمایی نکرده‌اند اما این رازی برملا شده است که تیم اصلی Dragon Age در استدیوی BioWare در حال توسعه‌ی نسخه‌ی بعدی هستند.

نظر شما چیست؟ پیش‌بینی شما برای زمان معرفی و عرضه‌ی نسخه‌ی بعدی Dragon Age چه می‌باشد و دوست دارید چه تغییراتی را در آن مشاهده کنید؟

منبع متن: pardisgame