محتوای بروزرسانی بزرگ بعدی عنوان Tom Clancy’s The Division که بروزرسانی ۱٫۷ نامیده می‌شود در ۱۵ آگوست برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی در دسترس خواهد بود. یوبیسافت نیز تایید کرد که متن مربوط به این بروزرسانی ۱۴ آگوست منتشر خواهد شد. این بروزرسانی تعداد زیادی از ویژگی‌ها را که شامل Global Events می‌باشند نشان می‌دهد که […]

بروزرسانی ۱٫۷ The Devision در ۱۵ آگوست منتشر خواهد شد

محتوای بروزرسانی بزرگ بعدی عنوان Tom Clancy’s The Division که بروزرسانی ۱٫۷ نامیده می‌شود در ۱۵ آگوست برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی در دسترس خواهد بود. یوبیسافت نیز تایید کرد که متن مربوط به این بروزرسانی ۱۴ آگوست منتشر خواهد شد.

این بروزرسانی تعداد زیادی از ویژگی‌ها را که شامل Global Events می‌باشند نشان می‌دهد که اصلاح کننده‌های مختلفی را در محتوای بازی فعال کرده است. سیستم دستاورد بازی اکنون آیتم های ارزشمندی را با تکمیل کردن وظایف پاداش می‌دهد. یک ایستگاه برای اینکه ظاهر کاراکتر خود را شخصی سازی کنید قرار داده شده است و البته افزودنی‌های دیگر نظیر، مخفی گاه‌های رمز گزاری شده برای آیتم‌های با ارزشی که می‌توانند با پول واقعی یا قطعات کلیدی خریداری شوند، مجموعه لوازم (Gear) دسته ‌بندی شده که شش قطعه‌ی جایزه را به مجموعه‌ی موجود اضافه می‌کند و غیره. مجموعه‌های دسته بندی شده‌ی Gear در حقیقت به عنوان پاداش برای شرکت در Global Events (رویدادهای جهانی) از طریق جمع آوری و استفاده از Global Tokens ارائه می‌شوند. همچنین برای پاداش‌های دیگر نظیر ماسک ها و آیتم‌های با ارزش دیگر باید تا انتشار متن جزئیات کامل این بروزرسانی منتظر ماند.

منبع متن: gamefa