با ویژگی‌های مرکزفرماندهی عنوان Call of Duty: WWII بیشتر آشنا شوید. گفته شده که Call of Duty: WWII قرار است امسال به ریشه‌های خود بازگردد، اما بنظر می‌رسد بخش چندنفره این عنوان نیز شامل بهبودها و تغییرات بزرگی خواهد شد. بزرگ‌ترین نوآوری این نسخه بخش مرکزفرماندهی (Headquarters) است، مکانی که بازیکنان می‌توانند در آن چت کنند، دستاوردها و امتیازات […]

اطلاعاتی جدید از بخش مرکزفرماندهی عنوان Call of Duty: WWII منتشر شد

با ویژگی‌های مرکزفرماندهی عنوان Call of Duty: WWII بیشتر آشنا شوید.

گفته شده که Call of Duty: WWII قرار است امسال به ریشه‌های خود بازگردد، اما بنظر می‌رسد بخش چندنفره این عنوان نیز شامل بهبودها و تغییرات بزرگی خواهد شد. بزرگ‌ترین نوآوری این نسخه بخش مرکزفرماندهی (Headquarters) است، مکانی که بازیکنان می‌توانند در آن چت کنند، دستاوردها و امتیازات خود را باهم به اشتراک بگذارند و مینی‌گیم‌ها و مراحل دوستانه‌ای را انجام دهند. سازنده بازی استودیوی Sledgehammer Games جاه‌طلبی‌های بزرگی برای این بخش دارد، و بتازگی این فرصت را در اختیار وب‌سایت Game Informer قرار داده تا با برنامه‌های آن‌ها آشنا شوند. آقایان دن تاک (Dan Tack) و بن هانسون (Ben Hanson) از وب‌سایت Game Informer جزئیاتی را منتشر کرده‌اند. مانند اینکه: می‌توانید در بخش مرکزفرماندهی، بازیکنانی که در حال بازکردن Loot Boxهای خود هستند را مشاهده کنید. در ادامه می‌توانید تمامی اطلاعات در دسترس قرارگرفته را مطالعه کنید:

کلیات این بخش

آقای تاک در ابتدا توضیحات کلی‌ای از این بخش ارائه کردند:

سه روز پس از D-Day است، کامیون‌ها و قایق‌های آذوقه و مهمات بعد از حمله به نرماندی به این منطقه رسیده‌اند. در واقع اینجا منطقه‌ای است که می‌توانید در آن حرکت کنید و با افراد دیگر تعامل داشته باشید.

آقای هانسون نیز در ادامه در مورد تغییر چشم‌انداز بازی توضیح دادند:

این منطقه به‌مانند یک محیط دایره‌ای شکل است. نمی‌توانید وارد آب شوید، آنجا یک منطقه تعریف شده است. یک تقلید ساده از بخش Tower عنوان Destiny. بصورت پیش‌فرض شما در این منطقه وارد حالت سوم‌شخص می‌شوید. هنگامی که در این منطقه هستید، نمی‌توانید شلیک کنید. در مرکزفرماندهی نیز چت صوتی وجود دارد.

سینما

دوست دارید کمی استراحت کنید و بازی کردن دیگران را مشاهده کنید؟ این امکان وجود دارد:

می‌توانید به سینما بروید و بازی کردن افراد حرفه‌ای را مشاهده کنید. در این سینما شما فقط می‌توانید در کنار سایر بازیکنان بنشینید و برنامه‌هایی به‌مانند استریم‌های شبکه توئیچ را تماشا کنید. متاسفانه این سینما بصورت سیاه و سفید نیست…

خندق‌های مبارزه ۱ در برابر ۱ نفر

 شاید دوست نداشته باشید به تماشای بازی دیگران بپردازید؟ می‌توانید وارد مبارزات دوستانه ۱ در برابر ۱ نفره شوید:

مورد بعدی که شما در این منطقه می‌توانید به آن بپردازید، وارد شدن در خندق‌های مبارزه‌ای ۱ در برابر ۱ نفر است. جایی که شما تنها در برابر یک نفر دیگر قرار دارید و بازیکنان دیگر می‌توانند این مبارزه را تماشا کنند. در این مبارزات هر بازیکن می‌تواند یک اسلحه را برای شخص مقابل ممنوع کند! سبک این مبارزات به‌مانند بازی‌های ارکید قدیمی است، برنده باقی می‌ماند و بازنده محل را ترک می‌کند. اگر بازی‌تان خوب باشد می‌توانید به مبارزه ادامه دهید تا از این راه برای خود کسب اعتبار کنید.

منطقه VIP

در این منطقه مکانی نیز برای بازیکنان سطوح بالا وجود دارد. مکانی اجتماعی بدون داشتن محدوده‌ای ویژه به چه دردی می‌خورد؟

زمانی که اعتبار زیادی کسب کردید، همراه با ژنرال وارد منطقه VIP می‌شوید. این منطقه مثل مکانی برای معرفی شماست. ژنرال در آنجا در برابر چشمان همگان درجه شمارا ترفیع می‌دهد.

امتیاز اجتماعی

در نهایت نکته‌ای وجود دارد که تمامی موارد را بهم مرتبط می‌سازد، و آن امتیاز اجتماعی است. اگر شما در مرکزفرماندهی فعالیت کنید و در مراحل ویژه موجود شرکت کنید، سبب ارتقای امتیاز اجتماعی خود خواهید شد. در نتیجه Loot Boxهای بهتری نصیبتان خواهد شد. بنظر می‌رسد استودیوی Sledgehammer Games امید بسیاری به این سیستم دارد:

نکته جالب این است که، هدف استودیوی Sledgehammer Games از بخش امتیازات این است: ‘در این منطقه امتیاز اجتماعی وجود دارد که ما دوست داریم به اندازه نرخ کشتار/ مرگ محبوب شود.’ اگر شما شخص خوبی باشید، اگر کارهای جالبی انجام دهید، امتیاز دریافت خواهید کرد. بصورت تئوری، این یک امتیاز اخلاقی است که وارد سری Call of Duty شده است.

تمامی موارد ذکر شده جالب بنظر می‌رسند. اما مرکزفرماندهی ویژگی مثبتی است که وارد سری Call of Duty شده و کاملا مبتنی بر نحوه عملکرد بازیکنان خواهد بود. مرکزفرماندهی می‌تواند آن چیزی باشد که روند ضعیف بخش چندنفره Call of Duty را عوض می‌کند، یا شاید هم به بدتر شدن آن دامن بزند! فعلا باید منتظر ماند و نتیجه را مشاهده کرد… 

عنوان Call of Duty: WWII قرار است در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۱۷ (۱۲ آبان ۱۳۹۶)  برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر شود. 

منبع متن: gamefa