به نظر می‌رسد که هنوز امیدی به نسخه رایانه‌شخصی Red Dead Redemption 2 وجود دارد و ممکن است به زودی شاهد معرفی این بازی برروی این پلتفرم باشیم. Red Dead Redemption 2 یکی از مورد انتظار‌ترین بازی‌هایی است که بسیاری از بازی‌بازان منتظرش هستند و تأخیری که در عرضه این بازی اتفاق افتاد باعث ناامیدی […]

Take Two از احتمال عرضه شدن Red Dead Redemption 2 برروی رایانه‌های شخصی صحبت می‌کند

به نظر می‌رسد که هنوز امیدی به نسخه رایانه‌شخصی Red Dead Redemption 2 وجود دارد و ممکن است به زودی شاهد معرفی این بازی برروی این پلتفرم باشیم.

Red Dead Redemption 2 یکی از مورد انتظار‌ترین بازی‌هایی است که بسیاری از بازی‌بازان منتظرش هستند و تأخیری که در عرضه این بازی اتفاق افتاد باعث ناامیدی و ناراحتی طرفداران شد. همانطور که می‌دانید، عرضه و انتشار این بازی از پاییز ۲۰۱۷ به سال ۲۰۱۸ موکول شد. اما موضوعی که امروز مد نظر ما است، این است که طبق گفته‌های راک‌استار و Take-Two این بازی فقط برروی پلتفرم‌های پلی‌اسیتشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد و هنوز خبری از نسخه رایانه‌شخصی این بازی نیست. به هر حال نسخه رایانه شخصی این بازی، چیزی است که بسیاری از طرفداران منتظرش هستند و هنوز هم صحبتی از آن به میان نیامده است اما به نظر می‌رسد که به‌زودی این شرایط تغییر پیدا خواهد کرد و ما شاهد جزئیاتی از نسخه رایانه‌شخصی این بازی خواهیم بود.

مدیرعامل Take-Two، استراوس زلنیک (Strauss Zelnick) به‌تازگی در جلسه‌ای که با سرمایه‌گذاران داشت اعلام کرد که آن‌ها به پلتفرم رایانه‌شخصی علاقه زیادی دارند و در حالی که وی وجود نسخه رایانه‌شخصی این بازی را نه تأیید کرد و نه تکذیب، اما صحبت‌هایش لحنی خوش‌بینانه داشت و به نظر می‌رسد که زمان زیادی تا معرفی نسخه رایانه‌شخصی این بازی باقی نمانده است و به‌زودی ما شاهد این اتفاق خواهیم بود.

البته Red Dead Redemption همیشه یک بازی انحصاری کنسولی بوده است و هیچ‌وقت تا به حال برای پلتفرم رایانه‌شخصی عرضه نشده است. به نظر می‌رسد عملکرد موفق نسخه‌های ۴ و ۵ بازی Grand Theft Auto، سازندگان را برای ساخت نسخه رایانه‌شخصی Red Dead Redemption 2 نیز ترغیب کرده است و در حال حاضر عرضه این بازی برروی رایانه‌شخصی موضوعی است که فقط به زمان نیاز دارد و طی هفته‌های آتی احتمالاً ما شاهد معرفی نسخه رایانه‌شخصی این بازی نیز خواهیم بود.

به هر حال احتمال رخ دادن هر اتفاقی وجود دارد. صحبت‌های Take-Two درمورد پلتفرم رایانه‌شخصی موضوعی است که شاید منجر به عرضه Red Dead Redemption 2 برروی این پلتفرم شود و ممکن است این اتفاق بسیار زودتر از چیزی که تصور می‌کنید رخ بدهد. به هر حال این موضوع در حال حاضر یک گمانه زنی است و ممکن است هیچ وقت چنین چیزی محقق نشود. نظر شما در این مورد چیست؟ آیا سازندگان Red Dead Redemption 2 روال قبلی خود را ادامه می‌دهند و یا با شماره جدید این بازی، این رویه تغییر پیدا خواهد کرد و ما شاهد عرضه این بازی برروی پلتفرم رایانه‌شخصی نیز خواهیم بود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: gamefa