گزارش: عنوان Okami HD ممکن است پاییز امسال برای PS4 و Xbox One عرضه شود

طبق دو منبع مستقل از هم که هر دو توسط سایت Kotaku UK تایید شده‌اند، شرکت Capcom عنوان تحسین‌شده‌ی Okami را بر روی کنسول‌های PS4 و Xbox One پورت خواهد کرد و در ماه دسامبر امسال، عرضه خواهد شد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Kotaku، مدرکی که این سایت بدست آورده است، نشان می‌دهد که دو خرده‌فروشی اروپاییِ کاملا متفاوت، عنوان Okami HD را بر روی تقویم داخلی خود در بخش عناوین فیزیکی آینده، اضافه کرده‌اند. این دو خرده‌فروش، جزو دو فروشگاه زنجیره‌ایِ متفاوت هستند و در دو بخش کاملا مجزای اروپا مستقر هستند. همینطور نکته‌ی جالب این است که هر دو فروشگاه همزمان تاریخ عرضه‌ی این عنوان را 12 دسامبر (21 آذر) اعلام کرده‌اند. از آنجایی که نسخه‌ی HD که برای PS3 عرضه شده‌ بود، در غرب فقط بصورت دیجیتالی قابل خرید بود، حالا عرضه‌ی فیزیکی آن برای طرفداران می‌تواند خوشحال کننده باشد.

با این حال یکی از چیزهایی که در صنعت بازی نباید به آن اطمینان کنیم، تاریخ عرضه‌ها و اطلاعاتی هستند که از طریق خورده‌فروشی ها اعلام می‌شوند. با این حال دو منبع متفاوت اطلاعات یکسانی را در اختیارمان گذاشته‌اند و سایت Kotaku نیز توانسته این منابع را تایید کند. بنابراین این خبر ممکن است فراتر از شایعه باشد و در واقع اطلاعات قابل باوری را تا زمان معرفی رسمی بازی، در اختیارمان گذاشته است.

شرکت Capcom هنوز هیچ بیانیه‌ای در این باره صادر نکرده است و ما به تدریج با منتشر شدن اطلاعات بیشتر، شما را آپدیت خواهیم کرد.

نظر شما چیست؟ آیا دوست دارید این عنوان تحسین‌شده را بر روی کنسول‌های نسل هشتمی، تجربه کنید؟

منبع متن: pardisgame