Star Wars Battlefront 2 که به محبوب‌ترین عنوان E3 2017 تبدیل شد، جاه‌طلبانه‌ترین و بلند پروازانه‌ترین بازی تاریخ الکترونیک‌آرتز به حساب می‌آید. به­‌تازگی، ویدئویی از صحبت‌های گفت و گوی Star Wars Battlefront 2 در کانال یوتیوب رسمی پلی‌استیشن منتشر شده است که در آن، مدیر اجرایی تولید Criterion Software یعنی مت وبستر (Matt Webster)، این بازی را […]

Star Wars Battlefront 2 جاه‌‌طلبانه‌ترین بازی تاریخ الکترونیک‌آرتز خواهد بود

Star Wars Battlefront 2 که به محبوب‌ترین عنوان E3 2017 تبدیل شد، جاه‌طلبانه‌ترین و بلند پروازانه‌ترین بازی تاریخ الکترونیک‌آرتز به حساب می‌آید.

به­‌تازگی، ویدئویی از صحبت‌های گفت و گوی Star Wars Battlefront 2 در کانال یوتیوب رسمی پلی‌استیشن منتشر شده است که در آن، مدیر اجرایی تولید Criterion Software یعنی مت وبستر (Matt Webster)، این بازی را جاه‌طلبانه‌ترین بازی الکترونیک‌آرتز خوانده است:

به عقیده‌ی من، این بازی از نظر متفاوت و نو بودن، جاه‌طلبانه‌ترین عنوانی است که الکترونیک‌آرتز تاکنون ساخته است.

همچنین کریگ مکلود (Craig Mcleod) به‌عنوان تهیه کننده‌ی دایس (DICE)، از اهمیت Star Wars Battlefront 2 گفته است:

این اولین عنوانی است که شامل هر سه دوره می‌شود. من می‌خواهم بگویم که هدف ما خلق این بازی تیراندازی اساسیِ Star Wars است. زمانی که به همه‌ی دوره‌ها، بخش تک‌نفره، مبارزات فضایی و کلاس‌ها فکر می‌کنید… عمق زیادی را در آن‌ها می‌بینید. من بسیار متعحب می‌شوم از اینکه چگونه یک طرفدار بازی‌های تیراندازی یا طرفدار Star Wars، نمی‌خواهد Star Wars Battlefront 2 را تجربه کند.

صحبت‌های سازندگان این بازی، بسیار امیدوارکننده‌ هستند و مشخص است که آن‌ها به اثر خود کاملاً اطمینان دارند. باید منتظر عرضه‌ی این عنوان برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هشتمی سونی و مایکروسافت تا ۱۷ نوامبر (۲۶ مهر) ماند و دید که الکترونیک‌آرتز چه عنوان جاه‌طلبانه‌ای را ارائه می‌دهد.

منبع متن: gamefa