به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualSHOCKERS، استودیوی Coin Operated Games تاریخ انتشار بازی نقش‌آفرینی ایزومتریک خود یعنی Empyre: Lords of the Sea Gates را اعلام کرد.

نویسنده‌ی این بازی، "پاول ناث" (Paul Noth)، از نامزد‌های جوایز Emmy می‌باشد. او در برنامه‌‌های شبانه‌ی مختلف آمریکایی نقش داشته است. ایشان از نوشتن داستان بازی و کار کردن با استودیوی Coin Operated Games بسیار هیجان‌زده است. او اعتقاد دارد که دنیای این بازی بسیار شگفت‌انگیز و نوین است.

دنیای این بازی تقریبا به طور کامل از آب پوشیده شده است. با این حال این آب قابل آشامیدن نیست و مشکلات زیادی برای کسانی که سعی دارند در این دنیا زنده بمانند ایجاد می‌کند. بسیاری از مراحل بازی مانند تجربه‌هایی است که یک فرد در قرن 19 می‌توانست داشته باشد.

توسعه‌دهنده‌ی برخی ویژگی‌های بازی را توضیح داد:

"بازی اصلی در سبک نقش‌آفرینی می‌باشد و شخصیت‌ها نیز سطح‌بندی دارند و می‌توانید آن‌ها را ارتقا دهید. برای مقابله کردن با موانعی که سر راه شما قرار می‌گیرند می‌توانید دروغ بگویید، تهدید کنید، چرب‌زبانی کنید یا اینکه از سلاح خود استفاده کنید.

شما و همراهانتان هر کدام متعلق به یک Profession هستید که نقش شما را در گروه مشخص می‌کند.

زمانی که باید بجنگید می‌توانید از سیستم مبارزه‌ی ما لذت ببرید. این سیستم به شما اجازه می‌دهد که کنترل خوبی برروی تمامی اعضای گروه‌تان داشته باشید و در عین حال مبارزه با سرعت انجام گیرد. به نوعی هم برای طرفداران مبارزات نوبتی و هم برای طرفداران مبارزات Real-Time راضی‌کننده است.

سیستم Art of Barter روشی است که شما آبجکت‌ها را در شهر ما کسب می‌کنید. برای آیتم‌های نادرتر باید بیشتر تلاش کنید. می‌توانید برخی آنتاگونیست‌های بازی را قانع کنید که دارایی‌های خود را به شما بدهد ( که معمولا باید از جنازه‌ی او آن‌ها را بگیرید ) یا می‌توانید به مکان‌های دور بروید تا فروشنده‌هایی پیدا شوند که در ازای آیتمی که شما دارید به شما آن سلاح مورد علاقه‌تان را بدهد.

در ادامه با تصاویر این بازی همراه باشید:

Empyre: Lords of the Sea Gates در تاریخ 12 مهر 1396 برای PC عرضه خواهد شد.

منبع متن: pardisgame