بتسدا (Bethesda) عنوان بسیار زیبای Prey را با تخفیف در اختیار بازی‌بازان قرار داده است. این بازی بسیار جذاب و هیجان‌انگیز که در ماه مه امسال عرضه شد، توانست توجه بازی‌بازان را به خودش جلب کند اما متاسفانه از لحاظ فروش، توانست آن طور که باید، عمل کند. حال بتسدا با کم کردن قیمت این […]

دموی رایگان Prey هم‌اکنون در دسترس قرار دارد

بتسدا (Bethesda) عنوان بسیار زیبای Prey را با تخفیف در اختیار بازی‌بازان قرار داده است. این بازی بسیار جذاب و هیجان‌انگیز که در ماه مه امسال عرضه شد، توانست توجه بازی‌بازان را به خودش جلب کند اما متاسفانه از لحاظ فروش، توانست آن طور که باید، عمل کند. حال بتسدا با کم کردن قیمت این بازی و همچنین تجربه رایگانی که در اختیار بازی‌بازان قرار داده است، امید به فروش بیشتر این عنوان دارد. دموی رایگان این بازی برای کنسول‌های پلی‌اسیتشن ۴، ایکس‌باکس وان و همینطور رایانه‌های شخصی، از هم‌اکنون قابل دریافت است. 

این بازی در حال حاضر تنها با قیمت ۳۰ دلار برای مدتی محدود قابل تهیه است. بنابراین می‌توانید با پرداخت نصف قیمت اصلی این بازی، آن را تهیه کنید و از این بازی جذاب لذت ببرید. اما اگر علاقه‌ای به انجام این کار نیز ندارید و هنوز برای دریافت این بازی حتی با نصف قیمت شک دارید، بتسدا راهکار دیگری برای شما در نظر گرفته است و آن این است که شرکت ناشر و سازنده این بازی، دموی رایگانی از این بازی در اختیار کاربران ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و همینطور رایانه‌های شخصی قرار داده است تا پس از تجربه آن، برای دریافت نسخه کامل این بازی تصمیم بگیرند.

دموی رایگان این بازی کاملاً شبیه به بازی اصلی است و به بازی‌بازان این اجازه را می‌دهد که فایل‌های ذخیره خود به همراه مقدار پیشروی خود در این بازی و همچنین اچیومنت‌ها و تروفی‌هایی که از این دموی رایگان به دست می‌آورند را به بازی اصلی منتقل کرده و در آن نیز اعمال کنند. در نهایت بازی‌بازان می‌توانند پس از تجربه این فرصت عالی، برای تهیه نسخه اصلی بازی تصمیم بگیرند تا تجربه خود از آن را کامل کنند.

نسخه کامل عنوان Prey در حال حاضر برای کنسول‌های نسل هشتمی سونی و مایکروسافت یعنی پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان و همینطور رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

منبع متن: gamefa