صحبت‌های نورمن ریدس و مدس میکلسن در مورد هیدئو کوجیما و پروژه در دست ساختش… نورمن ریدس (Norman Reedus) بازیگر سریال The Walking Dead اخیرا بشدت پرمشغله شده است. او علاوه بر ایفای نقش در سریال مذکور در حال کار برروی عنوان Death Stranding ساخته خالق سری Metal Gear Solid یعنی هیدئو کوجیما می‌باشد. اخیرا وب‌سایت CNET با […]

نورمن‌ریدس، هیدئو‌کوجیما و عنوان Death Stranding را بشدت مورد ستایش قرار می‌دهد

صحبت‌های نورمن ریدس و مدس میکلسن در مورد هیدئو کوجیما و پروژه در دست ساختش…

نورمن ریدس (Norman Reedus) بازیگر سریال The Walking Dead اخیرا بشدت پرمشغله شده است. او علاوه بر ایفای نقش در سریال مذکور در حال کار برروی عنوان Death Stranding ساخته خالق سری Metal Gear Solid یعنی هیدئو کوجیما می‌باشد. اخیرا وب‌سایت CNET با آقای ریدس مصاحبه‌ای را ترتیب داده و در مورد همکاری با آقای کوجیما گفتگو کرده‌ است. با اینکه برخی از افرادی که برروی پروژه Death Stranding کار می‌کنند، همچنان از داستان بازی اطلاعی ندارند (آقای مدس میکلسن (Mads Mikkelsen) نیز در گذشته در این مورد اظهار نظرهایی داشتند، اما از همکاری در این پروژه بسیار ابراز خشنودی کرده بودند)، اما این موضوع سبب نشد تا ریدس از امتحان چنین کاری امتناع کند.

این فوق‌العاده است. کوجیما نابغه است. او به رویداد سن‌دیگو کامیک‌کان آمد و چیزهایی برروی iPad خویش ریخته بود که می‌خواست با من به اشتراک بگذارد. به رستوران کوچکی در یکی از غرفه‌ها رفتیم تا چیزهایی که درست کرده بود را باهم مشاهده کنیم، و من در طول گفتگویمان تماما متعجب بودم. در آن لحظه حس من چنین بود: “هرکاری که می‌خواهی انجام دهی، بیا انجام دهیم. من اصلا نمی‌دونم راجع به چی حرف میزنی”. اعضای تیم هرکاری که او بگوید انجام می‌دهند، چون می‌دانند او یک آدم رویایی است.

آقای ریدس در ادامه اذعان کرد که همچنان کار ادامه دارد و فعلا تمام نشده. دقیقا چند روز پیش نیز آقای مدس میکلسن اعلام کرده بودند که کار موشن کپچر عنوان Death Stranding همچنان ادامه دارد. میکلسن همچنین از نحوه برخورد کوجیما با مسائل تعریف و تمجید نمود.

این کار بشدت متفاوت است. صحنه‌ها بسیار کوچک‌اند و این کاری فیزیکی است. دوربین‌های زیادی برروی شما متصل می‌شوند و شما در اتاقی با پرده سبز قرار می‌گیرید. ما باید فعالیت‌های بدنی بسیاری انجام دهیم تا کوجیما آن‌ها را در آینده به هر چیزی که می‌خواهد تبدیلشان کند. کوجیما بشدت مرد الهام‌بخشی است، و ذهن او در سطح دیگری کار می‌کند. بیش از این نمی‌توانم منتظر تجربه دستپخت کوجیما باشم…

عنوان Death Stranding قرار است در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۸ بصورت انحصاری برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه شود.

منبع متن: gamefa