بر اساس اطلاعات منتشر شده در جدیدترین شماره مجله ژاپنی «ویکلی جامپ»، بازی Dragon Ball FighterZ شامل بخش داستانی جدیدی خواهد بود که همراه با چهار شخصیت جدید که تاکنون به صورت رسمی معرفی نشده‌اند، اوایل سال آینده میلادی وارد بازار خواهد شد. در حالی که طرفداران سری Dragon Ball بی‌صبرانه منتظر انتشار آخرین نسخه […]

اطلاعات جدیدی از بازی Dragon Ball FighterZ منتشر شد

بر اساس اطلاعات منتشر شده در جدیدترین شماره مجله ژاپنی «ویکلی جامپ»، بازی Dragon Ball FighterZ شامل بخش داستانی جدیدی خواهد بود که همراه با چهار شخصیت جدید که تاکنون به صورت رسمی معرفی نشده‌اند، اوایل سال آینده میلادی وارد بازار خواهد شد.

در حالی که طرفداران سری Dragon Ball بی‌صبرانه منتظر انتشار آخرین نسخه از این سری جنگی فوق‌العاده هستند، به نظر می‌رسد که استودیوی آرک سیستم ورکز (Ark System Works) برنامه‌های بیشتری برای Dragon Ball FighterZ دارد و قرار است شاهد محتوای بیشتری برای آن باشیم. بخش داستانی قرار گرفته در نسخه نهایی این بازی، تنها بخش داستانی آن نخواهد بود چراکه قرار است شاهد سناریویی که تاکنون در سری Dragon Ball دیده نشده نیز باشیم.

بر اساس ترجمه وب‌سایت «Gematsu» از اطلاعات منتشر شده در مجله ژاپنی نامبرده، از بخش داستانی Dragon Ball FighterZ با عنوان «داستانی جدید از گوکو و دوستانش که در انیمیشنی سطح بالا به تصویر کشیده شده» یاد شده است و در این بازی شاهد نسخه احیا شده شخصیت Android 16 – کسی که در حال حاضر به عنوان شخصیت قابل بازی در دسترس قرار دارد – در بخش داستانی آن، در جایی که «جنگجویان فوق‌العاده یک به یک شکست می‌خورند» نیز خواهیم بود.

همچنین مشخص شده است که در کنار بخش داستانی جدید، شاهد سه شخصیت و مبارز جدید به غیر از شخصیت Android 16 نیز خواهیم بود. Super Sayain Blue Goku با امضای خود یعنی ۱۰x God Kamehameha قابل بازی خواهد بود. در کنار شخصیت یاد شده، Super Sayain Blue Vegeta نیز با حرکت Final Flash Attack خود در این بازی حضور خواهد یافت. در نهایت، شخصیت Android 18 نیز که از حمله Accel Dance بهره می‌برد و هم‌تیمی Android 17 شناخته می‌شود نیز در بازی Dragon Ball FighterZ قابل بازی خواهد بود. متاسفانه هنوز مشخص نیست که آیا Android 17 نیز به تنهایی قابل بازی خواهد بود یا خیر اما با توجه به مدل جدید تکمیل شده از این شخصیت توسط استودیوی آرک سیستم ورکز، امید می‌رود که شرکت یاد شده این شخصیت را نیز به عنوان مبارزی مستقل برای این بازی در نظر بگیرد.

در ادامه اطلاعات جدید از این بازی، مشخص شده است که این عنوان شامل حالت آنلاین سه به سه نیز می‌شود. شش بازیکن از بین مبارزهای حاضر در بازی Dragon Ball FighterZ یکی را به دلخواه انتخاب می‌کنند و در دو تیم‌ سه نفره به رویارویی با یکدیگر مشابه سبک مبارزه در بخش تک نفره بازی Dragon Ball FighterZ می‌پردازند. اگر شرکت آرک سیستم ورکز بتواند به خوبی از تجربه خود در بازی Guilty Gear Xrd بهره گیرد و آن را در بازی Dragon Ball FighterZ نیز پیاده کند، بی‌شک با بخش آنلاین خوبی روبرو خواهیم بود.

بازی Dragon Ball FighterZ خیلی زود توانست نه تنها به عنوان یکی از موردانتظارترین بازی‌های مبارزه‌ای سال ۲۰۱۸ میلادی بلکه به عنوان یکی از موردانتظارترین عناوین مبارزه‌ای این نسل تبدیل شود. این عنوان قرار است که در سال آینده میلادی برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی عرضه و منتشر گردد. در راستای دیگر اخبار مرتبط با این بازی، چندی پیش اطلاعات جدیدی از دو مبارز آن با نام‌های پیکولو (Piccolo) و کریلین (Krillin) منتشر شد. همچنین شاهد انتشار تریلر جدیدی از Dragon Ball FighterZ بودیم که از این نشانی می‌توانید آن را مشاهده کنید.

منبع متن: gamefa