توسعه‌دهندگان بازی به شدت مورد انتظار Shenmue 3، امروز قدم بزرگی برداشته‌اند. استودیوی Ys Net، با شرکت دیپ سیلور (Deep Silver) به منظور عرضه جهانی بازی Shenmue 3 در قالب نسخه‌های فیزیکی بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی قرارداد همکاری امضا کرده‌اند. دیپ‌ سیلور بخشی از شرکت کوچ مدیا (Koch Media) است که […]

بازی Shenmue 3 به صورت جهانی توسط شرکت Deep Silver منتشر خواهد شد

توسعه‌دهندگان بازی به شدت مورد انتظار Shenmue 3، امروز قدم بزرگی برداشته‌اند. استودیوی Ys Net، با شرکت دیپ سیلور (Deep Silver) به منظور عرضه جهانی بازی Shenmue 3 در قالب نسخه‌های فیزیکی بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی قرارداد همکاری امضا کرده‌اند. دیپ‌ سیلور بخشی از شرکت کوچ مدیا (Koch Media) است که سابقه انتشار جهانی عناوینی نظیر Saints Row، Shin Megami Tensei و فصل‌های مختلف بازی Dreamfall را در کارنامه کاری خود دارد.

خبر امضای این قرارداد از طریق انتشار نوشته‌ای در وبلاگِ وب‌سایت رسمی بازی Shenmue 3 منتشر شده است. یو سوزوکی (Yu Suzuki)، کارگردان این بازی، با انتشار بیانیه‌ای در این زمینه ابراز داشت:

من از اینکه این همکاری با شرکت دیپ سیلور صورت می‌گیرد بسیار خوشحال هستم. [دیپ سیلور] شرکتی متشکل از مردان و زنانی فوق‌العاده است که علاقه زیادی به عرضه بازی‌های ژاپنی در سراسر جهان دارند. شرکت دیپ سیلور علاقه شدیدی به بازی‌های ژاپنی، مجموعه بازی‌های Shenmue و طرفداران آن دارند و این به من اطمینان بیشتری در خصوص بازی Shenmue 3 می‌دهد و مطمئن هستم که ما بهترین شریک ممکن را پیدا کرده‌ایم.

این معامله بیانگر این نکته است که فرآیند توسعه بازی Shenmue 3 بدون هیچ مشکلی و به خوبی در حال سپری شدن است به خصوص در این برهه از زمان که مدتی قبل مشخص شد که انتشار آن تا سال ۲۰۱۸ میلادی به تعویق افتاده است. یو سوزوکی درباره این تاخیر اظهاراتی داشت که از این نشانی می‌توانید به جزئیات بیشتری در این رابطه دست یابید.

شرکت Ys Net به صورت رسمی اعلام کرده است که در رویداد Gamescom 2017 حضور خواهد یافت و اطلاعات و نمایش‌های بیشتری از بازی Shenmue 3 منتشر خواهد کرد اما متاسفانه این بازی تنها در بخش تجاری این نمایشگاه حضور خواهد داشت و عموم بازدیدکنندگان از این اطلاعات و جزئیات محروم خواهند بود. از سوی دیگر، شخص یو سوزوکی نیز در روزهای چهارشنبه ۱ شهریور (۲۳ آگوست) و پنج‌شنبه ۲ شهریور (۲۴ آگوست) در جلسه‌ای ویژه شرکت خواهد داشت و درباره پروژه‌های خود صحبت خواهد کرد.

بازی مورد انتظار Shenmue 3 برای عرضه در سال آینده میلادی بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی در دست ساخت و توسعه قرار دارد.

منبع متن: gamefa