در نهایت تاریخ انتشار بازی Yakuza 6: The Song of Life، هفتمین نسخه اصلی از سری Yakuza، در بازار غرب مشخص و اعلام شد. این بازی ابتدا در ماه دسامبر ۲۰۱۶ میلادی در دسترس بازیکنان ژاپنی قرار گرفت و حال قرار است که این درام/جنایی و مبارزه‌ای در روز سه‌شنبه ۲۹ اسفند ماه (۲۰ مارس […]

در نهایت تاریخ انتشار بازی Yakuza 6 در غرب مشخص شد

در نهایت تاریخ انتشار بازی Yakuza 6: The Song of Life، هفتمین نسخه اصلی از سری Yakuza، در بازار غرب مشخص و اعلام شد.

این بازی ابتدا در ماه دسامبر ۲۰۱۶ میلادی در دسترس بازیکنان ژاپنی قرار گرفت و حال قرار است که این درام/جنایی و مبارزه‌ای در روز سه‌شنبه ۲۹ اسفند ماه (۲۰ مارس ۲۰۱۸) بر روی کنسول پلی‌استیشن ۴ در بازارهای غربی عرضه و منتشر گردد. وقایع این بازی بالافاصله پس از پایان داستان بازی Yakuza 5 که در سال ۲۰۱۵ میلادی برای کنسول پلی‌استیشن ۳ منتشر شد، اتفاق می‌افتد. شرکت سگا (Sega) برنامه دارد تا دومین، سومین، چهارمین و پنجمین نسخه از سری محبوب Yakuza را برای کنسول موفق پلی‌استیشن ۴ نیز در دسترس قرار دهد. منتهی هنوز مشخص نیست که آیا این بازی‌ها قبل از انتشار Yakuza 6 در دسترس قرار خواهند گرفت یا خیر.

عرضه بازی Yakuza 6 در غرب در جریان رویداد PAX 2016 در راستای انتشار هر چه بیشتر بازی‌های ژاپنی در سراسر جهان تائید شد. اگرچه سری‌های ژاپنی زیادی مورد درخواست بازیکنان غربی جهت انتشار در بازارشان وجود دارد، اما بازی Yakuza 6 یکی از مورددرخواست‌ترین این عناوین بوده است. با این حال، به طور معمول، فاصله زمانی زیادی بین انتشار نسخه‌های مختلف سری Yakuza در غرب وجود دارد که البته با توجه به ترجمه و بومی‌سازی آن، این اقدام کار آسانی برای شرکت سگا نبوده و نخواهد بود. شرکت سگا در آخرین اقدامات خود، بازی Yakuza 0 را اوایل سال جاری میلادی منتشر کرد و عنوان Yakuza Kiwami که نسخه بازسازی شده نخستین قسمت از این سری محسوب می‌شود را نیز در دست انتشار دارد.

مجموعه بازی‌های Yakuza بیش از هر چیزی به خاطر تعادل بین درامی پرتنش و دیوانگی بیش از حد گیم‌پلی خود شهرت دارد. این در حالی است که وجود ماموریت‌های جانبی و بازی‌های کوچک حاضر در این سری نیز از جمله دلایل محبوبیت و استقبال بالای طرفداران از آن محسوب می‌شود. برای نمونه، در بازی Yakuza 6 نسخه‌ای ویژه از بازی Virtual Fighter 5: Final Showdown با نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه قابل بازی خواهد بود.

بازی Yakuza 6 به عنوان آخرین نسخه اصلی از این سری شناخته می‌شود و داستان شخصیت کازوما کیریو (Kazuma Kiryu) را دنبال می‌کند. شرکت سگا تصمیم دارد تا این بازی را با ویژگی‌هایی نظیر عدم وجود هیچ صفحه بارگذاری، محتوای غنی و داستانی فوق‌العاده، به پایانی به یاد ماندنی برای شخصیت کازوما کیریو تبدیل کند. لازم به ذکر است که انتشار بازی Yakuza 6 در ژاپن با استقبال و تحسین منتقدان این منطقه همراه شده است.

همانند بیشتر بازی‌های امروزی، عنوان Yakuza 6 نیز به صورت دیجیتالی و فیزیکی در دسترس قرار خواهد گرفت. نسخه فیزیکی این بازی شامل باندلی ویژه تحت عنوان « After Hours premium edition» می‌شود. این نسخه ویژه شامل جعبه‌ای با کیفیت بالا، کتابی هنری با جلد سخت، دو نوشیدنی سحرآمیز، دو عینک ۲۸۰ میلی‌متری و حتی قطعه‌هایی یخی جهت خوردن نوشیدنی‌ای سرد می‌شود.

همانطور که پیشتر اشاره شد، بازی Yakuza 6 در تاریخ سه‌شنبه ۲۹ اسفند ماه (۲۰ مارس ۲۰۱۸) میلادی برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد. در راستای دیگر اخبار مرتبط با این سری، چندی پیش شرکت سگا به صورت رسمی اعلام کرد که جدیدترین نسخه از این سری در دست ساخت و توسعه قرار دارد. این در حالی است که برخی از منابع آگاه مدعی شده‌اند که از این نسخه در روز شنبه ۴ شهریور ماه (۲۶ آگوست) رونمایی خواهد شد؛ جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه از این نشانی استفاده کنید.

منبع متن: gamefa