اینطور که پیداست، بازی Recore: Definitive Edition بدترین رازی است که شرکت مایکروسافت تلاش دارد تا پیش از اعلان آن به صورت رسمی، کسی چیزی از آن نداند. با توجه به این نکته که قرار است در روز یک‌شنبه ۲۹ مرداد ماه (۲۰ آگوست) اطلاعیه‌ای مهم در رابطه با بازی Recore منتشر شود و همچنین […]

بازی Recore: Definitive Edition در فروشگاه رسمی ایکس‌باکس فاش شد

اینطور که پیداست، بازی Recore: Definitive Edition بدترین رازی است که شرکت مایکروسافت تلاش دارد تا پیش از اعلان آن به صورت رسمی، کسی چیزی از آن نداند. با توجه به این نکته که قرار است در روز یک‌شنبه ۲۹ مرداد ماه (۲۰ آگوست) اطلاعیه‌ای مهم در رابطه با بازی Recore منتشر شود و همچنین شایعات و حدس و گمان‌های فراوانی که تاکنون از نسخه Recore: Definitive Edition آن منتشر شده و به اضافه اطلاعاتی که اخیراً بدست آمده است، عدم انتظار برای انتشار نسخه به‌روزرسانی شده این بازی امری ناشیانه محسوب می‌شود.

پس از لیست شدن بازی Recore: Definitive Edition در برخی خرده‌فروشی‌های شخص ثالث، این بار شرکت مایکروسافت مرتکب این اشتباه به ظاهر سهوی شده است. فروشگاه رسمی شرکت مایکروسافت، بازی Recore: Definitive Edition را با قیمت ۱۹٫۹۹ دلار در وب‌سایت خود فهرست کرده است.

بازی Recore: Definitive Edition که برای عرضه در تاریخ سه‌شنبه ۷ شهریور ماه (۲۹ آگوست ۲۰۱۷ میلادی) برنامه‌ریزی شده است، درست همانند بازی اصلی Recore خواهد بود که البته برخی بهبودهایی در زمینه گرافیکی و جلوه‌های بصری خود خواهد داشت. بر اساس تصویر هنری جدید منتشر شده از این بازی، بازی Recore: Definitive Edition از کنسول ایکس‌باکس وان ایکس پشتیبانی به عمل خواهد آورد و با ویژگی HDR سازگاری دارد و بهبودهای گرافیکی زیادی بر روی جدیدترین کنسول شرکت مایکروسافت که از آن به عنوان غول سخت‌افزاری که در حد و اندازه‌های رایانه‌های شخصی است یاد می‌شود.

با این وجود، اینطور که پیداست بازی Recore: Definitive Edition با کیفیت ۴K واقعی بر روی ایکس‌باکس وان ایکس اجرا نخواهد شد. با توجه به اینکه مایکروسافت وعده داده است که بیشتر بازی‌های ایکس‌باکس وان با کیفیت ۴K بر روی کنسول ایکس‌باکس وان ایکس اجرا خواهند شد، عرضه Recore بدون پشتیبانی از این کیفیت، امری ناامیدکننده محسوب می‌شود. از سوی دیگر، در فروشگاه ایکس‌باکس مشخص نشده است که آیا دارندگان نسخه اصلی بازی Recore به صورت رایگان به Recore: Definitive Edition دسترسی خواهند داشت یا خیر.

اگرچه بازی Recore در زمان عرضه با واکنش نسبتاً ضعیف منتقدان و بازیکنان همراه شد، اما این عنوان تجربه‌ای نسبتاً سرگرم‌کننده با دنیایی جذاب ارائه می‌دهد و بازی کردن آن خالی از لطف نیست. بازی Recore در حال حاضر برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

منبع متن: gamefa