تنها پس از گذشت دو روز از اضافه شدن Screamride و عنوان محبوب Metal Gear Rising: Revengeance به برنامه‌ی پشتیبانی از نسل قبل، حال نوبت به بازی معروف دیگری رسیده است: Battlefield: Bad Company. Battlefield: Bad Company هم‌‌اکنون از طریق برنامه‌ی پشتیبانی از نسل قبل، برروی کنسول ایکس‌باکس وان قابل بازی است. Bad Company که اکثرتان با […]

Battlefield: Bad Company به برنامه‌ی پشتیبانی از نسل قبل ایکس‌باکس وان راه یافت

تنها پس از گذشت دو روز از اضافه شدن Screamride و عنوان محبوب Metal Gear Rising: Revengeance به برنامه‌ی پشتیبانی از نسل قبل، حال نوبت به بازی معروف دیگری رسیده است: Battlefield: Bad Company.

Battlefield: Bad Company هم‌‌اکنون از طریق برنامه‌ی پشتیبانی از نسل قبل، برروی کنسول ایکس‌باکس وان قابل بازی است.

Bad Company که اکثرتان با آن آشنایی دارید، توسط دایس ساخته و توسط الکترونیک‌آرتز در سال ۲۰۰۸ عرضه شد. این عنوان که جنگ روسیه و آمریکا در آینده را به نمایش می‌گذارد، شما را در نقش سرباز جدیدی با نام Preston Marlowe قرار می‌دهد که به‌تازگی وارد گروه Bad Company شده است.

طبق روال همیشگی این برنامه، اگر بازی‌ مورد نظرتان را برای ایکس‌باکس ۳۶۰  خریداری کرده باشید، قادر به دریافت رایگان آن‌ها از بخش بازی‌های کنسول ایکس‌باکس وان خود خواهید بود. در غیر این صورت، باید به وب‌سایت ایکس‌باکس مراجعه کنید و آن‌ها را خریداری نمایید.

برنامه‌ی پشتیبانی از نسل قبل مایکروسافت، بی‌شک قابلیتی فوق‌العاده است که همچنان با عناوین عالی و جالبی از نسل قبل، بیش از پیش گسترش می‌یابد. خوشبختانه، مایکروسافت برنامه‌های دیگری برای آن تدارک دیده و قرار است که پشتیبانی بازی‌های کنسول نسل ششمی ایکس‌باکس اورجینال را برای کاربران ایکس‌باکس وان به ارمغان بیاورد.

منبع متن: gamefa