سرانجام، مدت‌ها انتظار به پایان رسید. شرکت مایکروسافت به صورت رسمی اعلام کرد که جزئیات و اطلاعات نحوه پیش‌خرید کنسول قدرتمند و مورد انتظار ایکس‌باکس وان ایکس در روز یک‌شنبه ۲۹ مرداد ماه (۲۰ آگوست)، پیش از برگزاری رویداد Gamescom 2017 آلمان، در ساعت ۹ به وقت محلی منتشر خواهد شد. بر اساس گزارش وب‌سایت […]

تاریخ انتشار اطلاعات پیش‌خرید کنسول ایکس‌باکس وان ایکس مشخص شد

سرانجام، مدت‌ها انتظار به پایان رسید. شرکت مایکروسافت به صورت رسمی اعلام کرد که جزئیات و اطلاعات نحوه پیش‌خرید کنسول قدرتمند و مورد انتظار ایکس‌باکس وان ایکس در روز یک‌شنبه ۲۹ مرداد ماه (۲۰ آگوست)، پیش از برگزاری رویداد Gamescom 2017 آلمان، در ساعت ۹ به وقت محلی منتشر خواهد شد.

بر اساس گزارش وب‌سایت «The Verge»، امکان پیش‌خرید کنسول مورد بحث درست پس از اتمام پخش زنده شرکت مایکروسافت در تاریخ یاد شده در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. به همین منظور و جهت تائید صحت این قضیه، شرکت مایکروسافت، تایمری در صفحه اختصاصی این کنسول در فروشگاه رسمی خود تعبیه کرده است.

کنفرانس شرکت مایکروسافت در رویداد Gamescom 2017 نیز از همان روز و همان ساعت آغاز خواهد شد که در صورت تمایل می‌توانید آن را به صورت زنده و مستقیم از سرویس‌های توییچ (Twitch) و یوتیوب (YouTube) و همچنین اپلیکیشن میکسر (Mixer) مایکروسافت تماشا کنید. انتظار می‌رود که جزئیات بیشتری از سخت‌افزار ایکس‌باکس وان ایکس و بازی‌هایی که قرار است برای آن عرضه گردد، منتشر شود.

اگرچه Crackdown 3 یکی از بازی‌های حاضر در این رویداد خواهد بود، اما مدتی قبل، شرکت مایکروسافت اعلام کرد که عرضه این بازی به منظور رسیدن به سطح کیفی مد نظر سازندگان و طرفداران تا اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی به تعویق افتاده است. با این وجود، مایکل پکتر (Michael Pachter)، تحلیلگر شهیر صنعت بازی‌های ویدئویی، در اظهارنظری مدعی شد که این تاخیر تاثیری بر میزان فروش کنسول ایکس‌باکس وان ایکس نخواهد داشت.

کنسول ایکس‌باکس وان ایکس مقرر است که در تاریخ سه‌شنبه ۱۶ آبان ماه (۷ نوامبر ۲۰۱۷ میلادی) به صورت جهانی وارد بازار گردد.

منبع متن: gamefa