زلاتان ایبراهیموویچ از بازی ZLATAN LEGENDS رونمایی کرد

زلاتان ایبراهیموویچ به عنوان مهاجم سابق تیم منچستر یونایتد، اخیرا وقت خود را دیگر صرف فوتبال نمی‌کند تا بازی ورزشی آرکید خود را انتشار دهد که خود او شخصیت اصلی آن است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Goal، این بازی Zlatan Legends نام دارد که می‌توان آن را به‌طور رایگان از موبایل دانلود کرد و بازیکنان را قادر می‌سازد تا "در نقش زلاتان، مقابل زلاتان" بازی کنند.

بازی دارای ورزش جدیدی به نام Driftball است که نیازمند مهارت و قدرت تصمیم‌گیری خواهد بود و بازیکنان با دشمنان خود در محیطی فضایی روبه‌رو می‌شوند.

بازی به مدت دو سال در دست ساخت قرار داشته و توسط استودیوی سوئدی Isbit Games توسعه داده شده که این استودیو و زلاتان، مالکان مشترک آن هستند. 

ایبراهیموویچ در رابطه با این بازی می‌گوید:

"واقعا از چیزی که استودیو طی سال گذشته ساخته، افتخار می‌کنم. علاقه‌ای به عرضه یک بازی فوتبالی دیگر به بازار نداشتم. این موضوع مهم است که بازی حس منحصر به‌فردی داشته باشد و از نو ساخته شده بود. ما می‌خواستیم چیزی مناسب را برای همه ارائه دهیم اما همزمان اطمینان حاصل کنیم که به اندازه کافی حتی برای آزمایش مهارت هاردکورترین بازیکنان هم پیچیده به‌نظر برسد."

دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت HD

ایبراهیموویچ با وجود اینکه در حال حاضر یک بازیکن آزاد است، تمرینات خود با شیاطین سرخ را ادامه می‌دهد و خوزه مورینیو به عنوان سرمربی منچستر یونایتد، هفته گذشته اعلام کرد پس از ریکاوری مصدومیت او، باشگاه در حال مذاکره برای جذب مجدد این بازیکن 35 ساله است.

این بازیکن فصل گذشته در ورزشگاه الدترافورد 28 گل به ثمر رساند که به خاطر مصدومیت نتوانست این آمار را افزایش دهد.

منبع متن: pardisgame