با نقد‌ها و نمرات بازی Nidhogg 2 همراه باشید (متا تاکنون 81)

بازی مستقل فایتینگ Nidhogg 2 سه روز پیش عرضه شد و اکنون نقدهای این بازی نیز منتشر شده‌اند. این بازی ادامه‌ای بر نسخه‌ی اول می‌باشد و همانند آن نسخه باید در نبردی تک به تک با دوستتان یا هوش‌مصنوعی برنده شوید. این بازی از سیستم مبارزه‌ی نوینی بهره‌مند است. برای آشنایی بیشتر تریلری از این بازی برای شما در انتهای پست تدارک دیده شده است.

در ادامه با نقد‌های این بازی همراه باشید:

Destuctold: 95

Nidhogg 2 مکانیک‌های شگفت‌انگیز نسخه‌ی اصلی را گسترش داده و یکی از بهترین موسیقی‌های تاریخ را در بازی گنجانده است. محتوای زیادی برای یک بازیکن تنها وجود ندارد اما اگر دوستان‌تان را برای رقابت دارید، آن شبی که با آن‌ها هستید بدون Nidhogg 2 نمی‌شود!

Arcade Sushi: 90

Nidhogg 2 بازی‌ای است که می‌توانید یک بعدازظهر کامل را خیلی سریع با انجام دادن آن از دست بدهید اما با این زمان از دست رفته مشکلی نداشته باشید. نزارید کنترل ساده‌ی بازی شما را فریب دهد؛ انجام دادن بازی به استراتژی زیادی نیاز دارد مخصوص اگر با دوست صمیمی خود در حال بازی باشید. طنز بازی بسیار لذت‌بخش و گاهاً چندش‌آور است اما استایل کارتونی بازی همه چیز را درست می‌کند.

Attack of the Fanboy: 90

Nidhogg 2 یک بازی پیچیده و نوین است که در طبع اعتیادآور خود بسیار موفق عمل کرده. فرقی ندارد که شما یک تازه‌وارد به این سری باشید یا یک حرفه‌ای که به دنبال چالش می‌گردد.

Harcore Gamer: 90

LevelUp: 85

Multiplayer.it: 85

Critical Hit: 85

God is a Geek: 85

اگر شما نسخه‌ی اصلی را دوست داشتید، این نسخه به خوبی همان نسخه، به همراه تغییرات خوب در مبارزات و استایل هنری بازی است.

COGconnected: 83

این یک دنباله است یا یک چیزی شبیه ریمیک؟ این چیزی مانند The Evil Dead و The Evill Dead 2 بود. آن‌ دو بازی بسیار شبیه بودند اما با این حال یک چیز نبودند. من حدس می‌زنم که بسیار خوب شد Nidhogg توانست از لحاظ کیفی خوب باشد. نسخه‌ی اصلی بسیار عالی بود و Nidhogg 2 نیز اینگونه است.

Gamer.nl: 80

Gaming Nexus: 80

USgamer: 80

GameCrate: 80

Trusted Reviews: 80

با اینکه طراحی هنری بازی چندان خوب نیست اما انیمیشن‌ها و مبارزات بهتر شده‌اند و Nidhogg 2 را برای یک دیوانه‌بازی چندنفره با دوستان خود بسیار عالی است. با این حال تجربه‌ی تک‌نفره‌ی بازی خیلی زود شما را دلسرد می‌کند. به هر حال اگر دنبال یک بازی برای انجام دادن در مهمانی‌های خود هستید، Nidhogg 2 بسیار خوب است.

IGN: 80

آن مقدار اکشنی که می‌تواند بعد از چند ثانیه روی دهد در بخش دو‌نفره رخ می‌دهد که هم پرتنش و هم خنده‌دار برای بازی کردن با دوستان خود است. طراحی بصری Nidhogg 2 ممکن است به مزاج همه خوش نیاید اما مبارزه‌های مینمالیسیتک بازی همچنان هوشمندانه و آشوب‌وار طراحی شده‌اند تا رقابتی بی‌پایان داشته باشید.

Game Informer: 80

3DJuegos: 75

ZTGD: 75

GameSopt: 70

علیرغم مشکلاتش، Nidhogg 2 همزمان جذاب، خنده‌دار، محزون و دراماتیک می‌باشد و بی شک به یکی از بهترین‌ بازی‌های مخصوص دوره‌همی‌‌ها تبدیل خواهد شد.

CGMagazine: 65

در ادامه با تریلری از این بازی همراه باشید:


دانلود با کیفیت 480p - دانلود با کیفیت 720p

منبع متن: pardisgame