تقریبا به عرضه قسمت بعدی سری Uncharted که اولین نسخه بدون حضور شخصیت نیتن دریک است، نزدیک شده‌ایم. با توجه به اینکه فقط چند روز تا انتشار The Lost Legacy باقی مانده، Sony و Naughty Dog تریلر زمان عرضه آن را منتشر کردند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamespot، همان‌طور که انتظار می‌رفت، این تریلر مرکز توجه خود را بیشتر برروی Chole و Nadine، شخصیت‌های اصلی این نسخه، قرار می‌دهد (هرچند شما در کل بازی کنترل Chole را بر عهده خواهید داشت). 

در حالی که آن‌ها به سمت هدف مشترک خود می‌روند، اختلاف نظر هم دارند گرچه به‌نظر می‌رسد برای از بین بردن دشمنان خود هیچ مشکلی نداشته باشند. شما همچنین در تریلر زیر می‌توانید نگاهی به محیط‌های بزرگ و سکانس‌های اکشن بیندازید.

در ادامه می‌توانید این تریلر را مشاهده کنید:

دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت HD

نقدها و نمرات Uncharted: The Lost Legacy هم منتشر شده و اکثر سایت‌ها آن را به عنوان یک بازی مستقل، محصول ارزشمند و موفقی خطاب کرده‌اند و حتی برخی آن را در حد و اندازه نسخه‌های اصلی این سری می‌دانند.

Uncharted: The Lost Legacy در 22 اوت (سه‌شنبه 31 مرداد) برای کنسول PS4 با قیمت 39.99 دلار منتشر می‌شود. علاوه بر بخش داستانی، قابلیت دسترسی به حالت چندنفره Uncharted 4 را هم دارد که می‌توانید محتویات آن را در این بخش مشاهده کنید.

منبع متن: pardisgame