پس از چندین هفته گزارشات و شایعات مختلف مبنی بر عرضه عنوان ReCore Definitive Edition، حال مایکروسافت به‌صورت رسمی انتشار این بازی را تایید کرد. ReCore Definitive Edition قرار است در ۲۹ آگوست به قیمت تنها ۱۹.۹۹ دلار عرضه شود. بازی Recore: Definitive Edition از کنسول ایکس‌باکس وان ایکس پشتیبانی به عمل خواهد آورد و با ویژگی […]

عنوان ReCore Definitive Edition به‌صورت رسمی معرفی شد

پس از چندین هفته گزارشات و شایعات مختلف مبنی بر عرضه عنوان ReCore Definitive Edition، حال مایکروسافت به‌صورت رسمی انتشار این بازی را تایید کرد.

ReCore Definitive Edition قرار است در ۲۹ آگوست به قیمت تنها ۱۹.۹۹ دلار عرضه شود. بازی Recore: Definitive Edition از کنسول ایکس‌باکس وان ایکس پشتیبانی به عمل خواهد آورد و با ویژگی HDR سازگاری دارد و بهبودهای گرافیکی زیادی بر روی جدیدترین کنسول شرکت مایکروسافت خواهد داشت. بازی دارای یک ماجراجویی جدید به‌نام Eye of Obsidian خواهد بود و همچنین اسکین‌های تازه‌ای برای ربات‌ها ارائه می‌کند.

عنوان ReCore در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۶ توسط شرکت مایکروسافت برای پلتفرم های ایکس‌باکس وان و ویندوز عرضه شد. این بازی اکشن ماجرایی که به وسیله استودیو‌های Comcept ،Armature و با کمک بزرگ استودیوی Asobo (استودیوی Armature توسط کیجی اینافونه، سازنده افسانه‌ای اداره می‌شود) توسعه یافته است، در هنگام عرضه به عنوان یک بازی انحصاری نتوانست انتظارات را به طور کامل برآورده کند و با این که سرگرم کننده و خوب تلقی می‌شد، اما خیلی زود به دست فراموشی سپرده شد. در بازی ReCore شما در نقش Joule Adams بازی می‌کنید؛ شخصی که به عنوان یکی از آخرین انسان های موجود در سیاره، به جمع کردن ربات ها می‌پردازد و با کمک آن ها، با ربات های دشمن مبارزه می‌کند. شناخت و برقرار رابطه با ربات های گوناگون همراهتان و همچنین استفاده درست از توانایی های منحصر به فرد آن ها، بزرگترین نقطه قوت بازی ReCore به حساب می‌آید و تا انتهای بازی به سفر خود ادامه خواهید داد و راز رمز های سرزمین های فراموش شده را پیدا می‌کنید.

ReCore هم‌اکنون در دسترس ایکس‌باکس وان و ویندوز ۱۰ است.

منبع متن: gamefa