شرکت Turn 10 در حال حاضر تمام توان خود را گذاشته است تا گرافیک عنوان Forza Motorsport 7 را بر روی ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس وان اس و ایکس‌باکس وان ایکس تا جای ممکن افزایش دهد. ممکن است کمی عجیب به نظر برسد اما Bill Giese کارگردان بازی در طی مصاحبه‌ای با مجله‌ی رسمی ایکس‌باکس (OXM) اعلام کرد که […]

Forza Motorsport 7 شامل نقشه برداری مکعبی پویا بر روی ایکس‌باکس وان ایکس می‌باشد

شرکت Turn 10 در حال حاضر تمام توان خود را گذاشته است تا گرافیک عنوان Forza Motorsport 7 را بر روی ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس وان اس و ایکس‌باکس وان ایکس تا جای ممکن افزایش دهد. ممکن است کمی عجیب به نظر برسد اما Bill Giese کارگردان بازی در طی مصاحبه‌ای با مجله‌ی رسمی ایکس‌باکس (OXM) اعلام کرد که ممکن است بازی، روشنایی مبتنی بر پویایی (dynamic image-based lighting) را در همه پلتفرم‌ها داشته باشد.

با این حال، برای ایکس‌باکس وان اس و ایکس‌باکس وان ایکس، ممکن است آب و هوای پویای HDR نیز در دسترس باشد که البته هر دوی این ویژگی‌ها در عنوان Forza Horizon 3 نیز دیده شدند. همچنین ایکس‌باکس وان ایکس و البته رایانه‌های شخصی شامل یک ویژگی انحصاری به نام نقشه برداری مکعبی پویا (dynamic cube mapping) نیز خواهند بود. این ویژگی شامل یک بافت نقشه‌ی مکعب است که شش بافت یا عکس دو بعدی مختلف را به جای یک بافت ثابت دارد. این به آن معنی می‌باشد که صحنه‌ای مشابه برای تطبیق پیدا کردن با هر فریم شش بار خوانده (render) می‌شود که نتیجه‌ی آن برای یک سیستم با قدرت پایین غیر ممکن می‌باشد.

بهبودهای دیگر که توسط Bill Giese به آنان اشاره شد شامل بهتر شدن تکنیک‌های اثرات ذرات (particle effects) و انسداد محیطی (ambient occlusion) می‌باشد. همچنین تراکم چمن (Grass density) نیز توسط Turn 10 بهبود داده شده است و البته درباره‌ی صدای بازی نیز بر طبق گفته‌ی Bill Giese کارهایی انجام شده است.

برای هر ۷۰۰ خودروی موجود در بازی، دسته‌ای از ترکیب صداها قرار داده شده است. از برف پاک کن‌ها گرفته تا لرزش شیشه‌ها، هر ماشین احساس مخصوص به خود را دارد. ما تمام صداها را برای تجربه رانندگی مورد نظرمان قرار داده‌ایم بنابراین شما می‌توانید حتی صدای جدا شدن تیکه‌های ماشین از یکدیگر را نیز بشنوید. این ممکن است ترسناک به نظر برسد، اما واقعی تر و قابل لمس تر از پیش خواهد بود.

عنوان Forza Motorsport 7 در ۳ اکتبر (۱۱ مهر) برای ایکس‌باکس وان و ویندوز ۱۰ با پشتیبانی از خرید میان پلتفرمی و بازی میان پلتفرمی در دسترس می‌باشد. همچنین کنسول ایکس‌باکس وان ایکس نیز با پشتیبانی ویژه از این بازی در تاریخ ۷ نوامبر عرضه می‌شود و البته اخیرا اعلام شد که قرار است جزئیات آغاز پیش فروش آن در ۲۲ آگوست منتشر شود.

منبع متن: gamefa