چندی پیش اعلام شد، کاربران می‌توانند از هفته آینده، پیش‌دانلود بازی Destiny 2 را آغاز کنند. همان طور که اطلاع دارید، دیگر چیزی تا انتشار بازی مورد انتظار Destiny 2، زمان باقی نمانده است و طرفداران این بازی، هر روز برای انتشار آن لحظه شماری می‌کنند. حال پیرامون جدیدترین اخبار این بازی، به تازگی اعلام […]

هفته آینده می‌توانید پیش‌دانلود Destiny 2 را آغاز کنید | جزئیات اولین بروزرسانی

چندی پیش اعلام شد، کاربران می‌توانند از هفته آینده، پیش‌دانلود بازی Destiny 2 را آغاز کنند.

همان طور که اطلاع دارید، دیگر چیزی تا انتشار بازی مورد انتظار Destiny 2، زمان باقی نمانده است و طرفداران این بازی، هر روز برای انتشار آن لحظه شماری می‌کنند.

حال پیرامون جدیدترین اخبار این بازی، به تازگی اعلام شده که پیش‌خرید کنندگان بازی Destiny 2، می‌توانند از هفته آینده، پیش‌دانلود یا به اصطلاح پری لود (Pre-Load) این بازی را آغاز کنند. در واقع کاربران پلتفرم ایکس‌باکس وان، قادر به این کار خواهند بود و کاربران پلی استیشن ۴، می‌بایست این پیش‌دانلود را از ۳۱ آگست مصادف با ۹ شهریور آغاز کنند.

بدون شک، افرادی که جزو پیش‌خرید کنندگان Destiny 2 هستند، به این بازی علاقه بسیار زیادی دارند و از این قابلیت پیش‌دانلود استقبال خواهند کرد، چرا که در زمان انتشار رسمی بازی، می‌توانند بلافاصله، به بازی دسترسی داشته باشند و جزو اولین تجربه کنندگان Destiny 2 محسوب شوند.

ساعت دقیق شروع این پیش‌دانلود هنوز اعلام نشده اما بزودی توسط توییتر استودیو بانجی (Bungie)، مشخص خواهد شد.

همچنین طبق گفته سازندگان، این بازی از یک بروزرسان روز اول برخوردار خواهد بود که قرار است برخی از مشکلات کوچک بازی را حل کند. حجم این بروزرسان هنوز اعلام نشده، این در صورتی است که هنوز حجم نسخه اصلی بازی هم مشخص نیست و با شروع پری لود، این نکته مشخص خواهد شد.

عنوان Destiny 2 در روز ۵ سپتامبر مصادف با ۱۵ شهریور، برای ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ منتشر می‌شود. نسخه رایانه‌های شخصی، با کمی تاخیر و در تاریخ ۲ آبان عرضه خواهد شد.

منبع متن: gamefa