عنوان ۱۶ بیتی Aegis Defenders، که در سبک اکشن سکوبازی و مترویدوانیا (Metroidvania) ساخته خواهد شد، در کنار نسخه‌های از قبل تایید شده این بازی برای رایانه‌های شخصی و مک، حال قرار است بر روی کنسول خانگی پلی‌استیشن ۴ نیز منتشر شود. در ادامه می‌توانید اطلاعات منتشر شده از این بازی توسط توسط ناشر آن […]

عنوان اکشن سکوبازی Aegis Defenders زمستان امسال به پلی‌استیشن ۴ می‌آید

عنوان ۱۶ بیتی Aegis Defenders، که در سبک اکشن سکوبازی و مترویدوانیا (Metroidvania) ساخته خواهد شد، در کنار نسخه‌های از قبل تایید شده این بازی برای رایانه‌های شخصی و مک، حال قرار است بر روی کنسول خانگی پلی‌استیشن ۴ نیز منتشر شود.

در ادامه می‌توانید اطلاعات منتشر شده از این بازی توسط توسط ناشر آن Humble Bundle، را مشاهده کنید.

اطلاعات کلی

Aegis Defenders عنوان واقعا بی‌نظیری در سبک اکشن سکوبازی مترویدوانیا مانند است، که تاکنون مشابه آن را در هیچ بازی دیگری تجربه نکرده‌اید. با قرض گرفتن عناصر مبارزاتی از سبک بازی‌های دفاع از برج، و ترکیب آن با گرافیک، حس و بزرگی عناوین ۱۶ بیتی همانند Super Metroid، بازی Aegis Defenders بار دیگر جادوی خاموش شده عناوین اکشن ماجراجویی قدیمی را روشن کرده، و ترکیبی از گیم‌پلی و داستان غنی را کنار یکدیگر آورده، تا به عنوانی کلاسیک تبدیل شود.

در دنیایی که بدست آوردن تکنولوژی‌های قدیمی گمشده مساوی با کسب قدرت است، شما در نقش دو Ruinhunter (شکارچی مخروبه‌) به نام‌های Bart و نوه‌اش Clu بازی کرده، که قصد دارند تا با جستجو در مخروبه‌های باستانی، تنها چیزی که می‌تواند دنیای آن‌ها را از دست امپراطور ظالم نجات دهد، پیدا کنند. شی ذکر شده یک سلاح افسانه‌ای به نام Aegis است. تخصص Bart به عنوان یک مکانیک در ساخت و ساز بوده، در حالی از سوی دیگر Clu یک شکارچی ماهر و استاد تله‌گذاری است. در کنار هم، این دو باید با هیولاهای فاسد و امپراطور وارد نبرد شده، تا با آزاد کردن هر پادشاهی، نهایتا دنیا را نجات دهند.

ویژگی‌های کلیدی

  • دنیایی زیبا و ۱۶ بیتی را کشف کنید – الهام گرفته شده از گرافیک‌های ۱۶ بیتی طراحی شده بر اساس اسپرایت، تک تک جزییات موجود در دنیای Aegis به صورت دستی رنگ شده و حکم نامه عاشقانه‌ای به دوران طلایی ۱۶ بیتی را داشته، که عناوینی چون Final Fantasy ،Super Metroid و The Legend of Zelda را به هواداران صنعت گیم ارائه دادند.
  • سیستم مبارزاتی الهام گرفته شده از عناوین دفاع از برج – توانایی‌های Bart در ایجاد ساختمان‌های دفاعی قدرتمند را با سلاح‌های بیشمار و مهارت Clu در ساخت تله ترکیب کرده، تا در این سیستم مبارزات انعطاف‌پذیر که بر روی دفاع تمرکز دارد، موفق و کارا باشید.
  • قابلیت تغییر شخصیت پویا – تا حداکثر میان ۴ شخصیت در هر زمان جابجا شده، و از قابلیت‌های غیرفعال شخصیت‌های ذخیره و مهارت‌های فعال شخصیت‌های انتخاب کرده خود، نهایت استفاده را ببرید.
  • گیم‌پلیی طراحی شده برای همکاری – با قابلیت بازی دو نفره لحظه‌ای (drop-in / drop-out)، در هر لحظه از بخش داستانی یکی از دوستان خود را به بازی دعوت کرده، و ادامه داستان را با او دنبال کنید.

 

منبع متن: gamefa