بازی Fortnite اواخر ماه گذشته میلادی وارد بازار شد و در همین مدت کوتاه، تعداد بازیکنان آن به یک میلیون نفر رسیده است. شرکت اپیک گیمز (Epic Games) این خبر را از طریق حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است. علاوه بر این، مشخص شد که به زودی حالت بقای جدیدی نیز به آن افزوده […]

تعداد بازیکنان بازی Fortnite به یک میلیون نفر رسید

بازی Fortnite اواخر ماه گذشته میلادی وارد بازار شد و در همین مدت کوتاه، تعداد بازیکنان آن به یک میلیون نفر رسیده است. شرکت اپیک گیمز (Epic Games) این خبر را از طریق حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است. علاوه بر این، مشخص شد که به زودی حالت بقای جدیدی نیز به آن افزوده خواهد شد.

شرکت اپیک گیمز با انتشار بیانیه‌ای در این خصوص اعلام کرد:

از شما بابت اینکه جزو یک میلیون بازیکن نخست [این بازی] هستید، متشکریم! ما شنیده‌ایم که شما خواهان حالت «بقا» هستید. این [حالت] در روز سه‌شنبه ۷ شهریور ماه (۲۹ آگوست ۲۰۱۷) در دسترس قرار خواهد گرفت.

انتظار می‌رود که در روزهای آینده جزئیات و اطلاعات بیشتری در رابطه با این حالت بقا منتشر گردد.

اگر با بازی Fortnite آشنایی ندارید باید بیان کنیم که این عنوان که در سبک بقا و همکاری چند نفره است، توسط استودیوهای اپیک گیمز و People Can Fly توسعه یافته است. این بازی که برای مدت‌های طولانی در دست ساخت و توسعه قرار داشت، در سال ۲۰۱۱ میلادی معرفی شد. شرکت اپیک گیمز Fortnite را در قالب نسخه دسترسی زودهنگام در تاریخ سه‌شنبه ۳ مرداد ماه (۲۵ جولای) عرضه کرد و انتظار می‌رود نسخه کامل آن به عنوان یک بازی رایگان در زمانی نامشخص در سال ۲۰۱۸ میلادی عرضه و منتشر گردد.

تا چهار بازیکن می‌توانند در نقشه‌های این بازی مستقر شوند. آن‌ها باید اقدام به ایجاد پایگاه‌های خود همراه با ساختارهایی دفاعی کنند و خود را از نفوذ دشمن مصون نگه دارند. Fortnite یک بازی تیراندازی سوم شخص نیز هست که بازیکنان باید برای تقابل با دشمن نیز تلاش کنند.

بازی Fortnite به صورت دسترسی زودهنگام برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. در راستای دیگر اخبار مرتبط با این بازی، چندی پیش مطلع شدیم که Fortnite توانسته در عرض یک هفته بیش از ۵۰۰ هزار نسخه به فروش برساند.

منبع متن: gamefa