در بخش نرم‌افزاری، مایکروسافت سال عجیبی را پشت سر گذاشته است. در اوایل سال خبر لغو عنوان Scalebound منتشر شد و عناوین انحصاری این کنسول نیز برای سال ۲۰۱۸ معرفی شدند. حالا نوبت به Crackdown رسیده است که در ابتدا قرار بود در ماه نوامبر سال جاری عرضه شود اما با وجود تاخیر در تاریخ عرضه […]

پکتر: تاخیر در عرضه Crackdown 3 تاثیری بر فروش ایکس‌باکس وان ایکس نخواهد داشت

در بخش نرم‌افزاری، مایکروسافت سال عجیبی را پشت سر گذاشته است. در اوایل سال خبر لغو عنوان Scalebound منتشر شد و عناوین انحصاری این کنسول نیز برای سال ۲۰۱۸ معرفی شدند. حالا نوبت به Crackdown رسیده است که در ابتدا قرار بود در ماه نوامبر سال جاری عرضه شود اما با وجود تاخیر در تاریخ عرضه این بازی، طرفداران باید در بهار ۲۰۱۸ این بازی را تجربه کنند. حال یک سوال مهم در ذهن بسیار از طرفداران به وجود می‌آید: تکلیف ایکس‌باکس وان ایکس که قرار بود در همان روز عرضه Crackdown 3 عرضه شود، چه می‎شود؟

تحلیلگر Wedbush Securities، مایکل پکتر، در خصوص تاثیر تاخیر این عنوان در فروش ایکس‌باکس وان ایکس گفت:

تاخیر در تاریخ عرضه بازی‌ها یک چیز کاملا معمولی است. ساخت بازی هنوز تمام نشده است و زمان این تاخیر نیز زیاد نیست. شاید شش تا هشت ماه. این موضوع برای کسانی که می‌خواستند به خاطر Crackdown 3، ایکس‌باکس وان ایکس بخرند اهمیت نخواهد داشت. آن‌ها می‌توانند در ماه مارچ این کنسول را خریداری کنند.

پکتر در ادامه گفت:

فکر نمی‌کنم فروش ایکس‌باکس وان ایکس زیاد باشد و دلیل آن‌هم قیمت این کنسول است. همچنین فکر نمی‌کنم که تاخیر شش تا هشت ماهه Crackdown 3 تاثیری در کاهش میزان فروش داشته باشد.

حضور Crackdown 3 در کنار ایکس‌باکس وان ایکس می‌توانست به علاقه بیشتر طرفداران نسبت به خرید ایکسن‌باکس وان ایکس کمک کند. البته پکتر معتقد است که این تاثیر در بلند مدت به چشم نخواهد آمد. ایکس‌باکس وان ایکس در تاریخ ۷ نوامبر با قیمت ۴۹۹، دلار در سراسر جهان عرضه می‌شود.

منبع متن: gamefa