BioWare اعلام کرد که از این به بعد هیچ‌گونه افزونه داستانی دیگری برای بازی Mass Effect: Andromeda منتشر نمی‌شود و صرفا به پشتیبانی خود برای بخش چندنفره آن ادامه خواهد داد. گرچه بخشی از داستان آندرومدا هم‌چنان از طریق داستان‌های کوتاه و کمیک‌ها عرضه خواهد شد اما طرفداران دیگر نباید منتظر یک افزونه جداگانه باشند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot، استدیو BioWare در ارتباط با همین موضوع در بیانیه‌ای اعلام کرد:

" آپدیت 1.10 آخرین آپدیتی بود که برای Mass Effect: Andromeda منتشر کردیم و دیگر برنامه‌ای برای عرضه‌ محتوای داستانی به‌خصوصی برای بازی نداریم. "

با این‌حال، همانطور که گفتیم همچنان پشتیبانی از بخش چندنفره ادامه پیدا می‌کند. علاوه بر این بایوور به‌زودی در رابطه با محتویات آینده بازی که شامل مراحل چندنفره جدید، کیت‌های بیشتر شخصیت‌ها و سوپرایز‌های روز N7 می‌شود صحبت خواهد کرد. 

برای آن دسته از بازیکنان که با روز N7 آشنایی ندارند باید بگوییم که سالیانه در تاریخ 7 نوامبر (16 آبان) سازندگان در کنار طرفدران، به مناسبت انتشار فرنچایز Mass Effect در این ماه، به جشن پرداخته و معمولا هم اخبار مهمی درباره آینده این مجموعه در اختیار طرفدارانش قرار می‌گیرد.

Andromeda گرچه هیچ‌گاه به اندازه نسخه‌های قبلی سری نتوانست با اقبال عمومی مواجه شود اما تیم‌ سازنده برای برطرف کردن مشکلات فنی بازی از قبیل انیمیشن‌ها و چهره‌های بعضا خنده‌دار شخصیت‌ها، تمام تلاش خود را به‌کار گرفت و به‌روز رسانی‌های متعددی را منتشر کرد.

بایوور درباره به‌روز‌رسانی‌ها این‌گونه می‌گوید: " با انتشار هر به‌روز‌رسانی جدید، شما ما را از قدم گذاشتن در مسیر درست‌مان باخبر می‌کنید. ما از دور دست تک تک کسانی را که در این مسیر همرایمان کردند می‌بوسیم. آندرومدا عنوانی است که همه ما به ساختنش افتخار می‌کنیم و دوست داریم که شما از همانند ما از تجربه این بازی راضی بوده باشید. "

در پایان لازم به ذکر است که Mass Effect: Andromeda درحال حاضر برای پلتفرم‌های PC، PS4 و XBOX ONE‌ در دسترس است.

منبع متن: pardisgame