احتمالا خبر دارید که این بار جدی‌تر از همیشه قرار است نسخه سینمایی مجموعه پرطرفدار Uncharted به کارگردانی آقای "شاون لوی" (Shawn Levy) که سابقه کارگردانی سریال Stranger Things و فیلم Night at the Museum را در کارنامه دارد و همینطور بازی تام هالند، اسپایدرمن جدید مارول، در نقش ناتان دریک جوان، در آینده‌ای نزدیک بر روی پرده سینماهای سراسر دنیا اکران شود. اخیرا لوی در رابطه با داستانی که فیلم Uncharted می‌خواهد برای طرفداران تعریف کند، جزئیات مهمی را به زبان آورده است که در ادامه می‌خوانیم.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot، لوی طی مصاحبه‌‌ای با Entertainment Weekly به این موضوع اشاره کرد که در تلاش است با فیلم‌نامه جو کارناهان فیلمی بسازد که برای مخاطبان جوان این فرنچایز، یک حالت "ایندیانا جونز گونه" داشته باشد:

"برای من یک حقیقتی انکارناپذیر وجود دارد و آن فوق‌العاده بودن مجموعه Uncharted است. ما می‌خواهیم روح این سری به همراه صحنه‌های اکشن هیجان‌انگیزش، محیط‌های تخیلی‌اش و بالاتر از همه آن‌ها، شکلی منحصربه‌فرد از جاسوس‌بازی‌های ناتان را باهم ادغام کنیم. فکر می‌کنیم این‌ها همان چیزهایی است که فیلم آنچارتد را به یک فیلم عالی و شایسته تبدیل می‌کند."

جالب است بدانید که لوی پیش از این گفته بود که ایندیانا جونز و ناتان دریک از نظر شخصیتی آن‌قدرها نیز به هم شباهتی ندارند و درون‌مایه فیلم Uncharted نه‌تنها تقلیدی از مجموعه سینمایی ایندیانا جونز نیست بلکه حتی با آن در تضاد است.

فیلم Uncharted داستان مرتبط با خودش را دارد و هیچ‌گونه اقتباس مستقیمی از داستان‌های پیشین‌ بازی‌های آن صورت نگرفته است. لوی شخصا تایید کرده که این مسیر بسیار دشوارتر و دلهره‌آورتر است. به‌طوری که هنگام صحبت کردن با تام هالند نیز با وجود مشتاق بودن او از ساخت فیلم، هنوز به صورت قطعی مطمئن نیست که در نهایت فیلم‌شان، فیلم موفقی از آب در‌می‌‌آید یا خبر.

شاون لوی در بخش دیگری از مصاحبه خود تشریح کرد : "بگذارید به طور خلاصه بگویم، ساختن فیلمی درباره ریشه‌های ناتان، با بازی‌ تام هالند، چیزی است که تاکنون ندیده‌ایم زیرا بازی‌ها در دوران دیگری از زندگی او اتفاق می‌افتند. پیش از این در بازی‌ها تنها گریزی به منشا آشنایی سالی و دریک زده شده بود اما حالا شاید فرصتی باشد تا با دیدی متفاوت‌تر از همدیگر به شکار گنج بروند. در واقع ما در مورد دورانی از زندگی دریک حرف می‌زنیم که شما صرفا با تجربه کردن بازی‌های آنچارتد آن را ندیده‌اید. "

به علاوه، لوی معتقد است که همه بازیکنان سری آنچارتد را با صحنه‌های اکشن عظیمش می‌شناسند و به طور کلی شما می توانید از فیلم انتظار داشته باشید که "روح، لحن و نگرش" سری بازی را به تصویر بکشد.

ساخت فیلمی مبتنی بر دنیای آنچارتد از سال 2009 تا به حال بر سر زبان‌ها است و در این مدت‌ بازیگران از مرد و زن بسیاری از جمله مارک والبرگ، رابرت دنیرو، جو پسکی، امی آدامز و اسکارلت جوهانسون از نامزدهای احتمالی بازی در نقش اصلی فیلم آنچارتد نام برده شده است. در بین لیست بلندبالای بازیگران این فیلم، تنها کریس پرت بود که به صورت رسمی اعلام کرد تمایلی برای بازی در آن ندارد.

اوج حاشیه‌های فیلم آنچارتد آن‌جا بود که بعد از به پایان‌رسیدن نگارش فیلمنامه توسط کارناهان؛ نیل دراکمن قویا اعلام کرد که صحبت‌های کارناهان مبنی بر رضایت سازندگان بازی از فیلمنامه فیلم دروغ بوده است. وی اعلام کرد که ناتی‌داگ هنوز فیلم‌نامه این فیلم را ندیده است و امیدوار است که کارناهان از مدام تکرار کردن اینکه "حمایت آن‌ها را در پشت خود دارد" دست بکشد!

شما چه‌ اندازه به آینده فیلم Uncharted امید دارید؟ آیا بالاخره این فیلم طلسم شکست‌های پیاپی فیلم‌های اقتباسی از دنیای بازی‌ها را می‌شکاند؟ نظراتتان را با در میان بگذارید.

منبع متن: pardisgame