عنوان رایگان و چند‌نفره آنلاین Armored Warfare، که توسط استدیوی Saber Interactive توسعه و بر روی جنگ تانک‌ها تمرکز دارد، قرار است اوایل سال ۲۰۱۸ برای پلی‌استیشن ۴ عرضه شود. ناشر این عنوان My.com، اطلاعات زیر را در مورد آن منتشر کرده است. Armored Warfare یک عنوان رایگان (Free to play) نظامی و آنلاین بوده، که […]

عنوان Armored Warfare اوایل سال ۲۰۱۸ به پلی‌استیشن ۴ می‌آید

عنوان رایگان و چند‌نفره آنلاین Armored Warfare، که توسط استدیوی Saber Interactive توسعه و بر روی جنگ تانک‌ها تمرکز دارد، قرار است اوایل سال ۲۰۱۸ برای پلی‌استیشن ۴ عرضه شود.

ناشر این عنوان My.com، اطلاعات زیر را در مورد آن منتشر کرده است.

Armored Warfare یک عنوان رایگان (Free to play) نظامی و آنلاین بوده، که در آن بازیکنان کنترل جدیدترین تجهیزات جنگی را در دست گرفته، و در کنار دوستان خود سخت‌ترین ماموریت‌ها را به اتمام رسانده، با تیم‌های رقیب در حالت بازیکن علیه بازیکن (PvP) رقابت نموده، و یا آنکه تجربه کنترل کردن یک تانک واقعی در بخش ماموریت‌های جهانی (Global Operations) را بدست می‌آورند – بخشی که ترکیبی هیجان‌انگیز از همکاری و رقابت را در نقشه‌های بسیار بزرگ و قابل تعامل به وجود خواهد آورد. این نقشه‌ها شامل مکان‌هایی برای احیای بازیکنان، پهباد‌های نظارتی با دید هوایی، پشتیبانی توسط هوش مصنوعی، حملات هوایی و موارد بسیار بیشتر هستند.

دارندگان پلی‌استیشن ۴ از امروز می‌توانند در سایت رسمی این عنوان ثبت نام کرده، تا به هنگام عرضه این بازی بر روی پلتفرمشان، از نسخه مخصوصی از ماشین زره‌ای LAV-150، برخوردار شوند.

منبع متن: gamefa