شما می‌توانید به راحتی تنظیمات و بازی‌های‌تان را از Xbox One به Xbox One X منتقل کنید | معرفی ویژگی Light Mode در رابط کاربری

دقایقی پیش آقای "مایک یبارا" (Mike Ybarra ) رئیس بخش پلتفرم Windows و Xbox در لایواستریم Microsoft در Gamescom 2017 اعلام کرد که شما می‌توانید به راحتی تنظیمات‌تان را از Xbox One به Xbox One X منتقل کنید.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers شما می‌توانید تنظیمات دستگاه‌تان را به داخل یک حافظه خارجی کپی کرده و با اتصال آن به Xbox One X از همان تنظیمات پیشین بهره ببرید.

هم‌چنین بازکنان می‌توانند پچ ها و آپدیت‌های 4K را برای بازی‌هایی که برروی کنسول خود نصب کرده‌اند پیش از موعد دریافت کنند و سپس از طریق دستگاه‌های حافظه خارجی و یا شبکه خانگی (home network) منتقل کنید.

هم‌چنین شایان ذکر است که می‌توانید بازی‌هایتان را نیز از طریق دستگاه‌های ذخیره حافظه خارجی و یا شبکه خانگی از Xbox One به Xbox One X کپی کنید و نیازی به دانلود دوباره آن‌ها نیست.

 در آخر "یبارا" اعلام کرد که خانواده کنسول‌های Xbox ویژگی‌ای به نام Light Mode دریافت خواهد کرد. کنسول در حالت پیش‌فرض برروی حالت تاریک (Dark Mode) ولی می‌توانید به حالت روشن (Light Mode) نیز آن را تغییر دهید. در ادامه تصاویری را نیز در این رابطه مشاهده می‌کنید.

کنسول Xbox One X در تاریخ 7 نوامبر (16 آبان) به قیمت  499.99 دلار عرضه خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame