از باندل Minecraft کنسول Xbox One S رونمایی شد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، در جریان کنفرانس خبری مایکروسافت در Gamescome، آقای Mojang از باندل Xbox One S Minecraft رونمایی کرد. طراحی قسمت جلویی کنسول به مانند بلوکه‌های چمنی بازی Minecraft است. یک کنترلر سبزرنگ یادآور زامبی‌های خزنده بازی هم همراه با این باندل بوده که البته قرار است کنترلر صورتی (که یادآور خوک بازی است) هم عرضه شود.

طرح Redstone circuitry که گیمرهای حرفه‌ای این عنوان با آن اشنا هستند در پشت کنسول دیده می‌شود که هر زمان بازیکن کنترلری را به کنسول اتصال دهد چراغ پشت کنسول روشن می‌شود و طرح بهتر دیده می‌گردد. کنسول هم‌چنین دارای صداهای اختصاصی Minecraft است که زمانی که بازیکن سیستم را روشن می‌کند و یا دیسک می‌گذارد صدای آشنایی برای علاقه‌مندان بازی پخش می‌کند. در پشت کنترلر سبزرنگ یک بلوک TNT هم دیده می‌شود. پیش‌فروش این باندل از همین الان آغاز شده و به صورت رسمی در ۳ اکتبر (۱۱ مهر) عرضه خواهد شد.

دانلود با کیفیت HD - دانلود با کیفیت FULL HD

واضح است که این باندل به همراه بازی Minecraft خواهد بود که البته با آپدیت جدیدش قابلیت Cross-Platform را هم پیدا کرده است. یک بسته DLC شامل لباس‌های اضافی و بسته‌های تکسچر در این باندل قرار داده شده است.

بازی Minecraft هم‌اکنون برای PC، PS3، PS VITA، Wii U ، Nintendo Switch و xbox One قابل دریافت است.

منبع متن: pardisgame