Xbox Game Pass به رشد کردن ادامه می‌دهد. دقایقی پیش و در جریان برنامه‌ی زنده‌ی مایکروسافت در مراسم Gamescom 2017، این شرکت اعلام نمود که Xbox Game Pass در هشت منطقه‌ی جدید در دسترس خواهد بود و به‌زودی هفت بازی جدید از جمله عنوان تازه معرفی‌شده‌ی ReCore: Definitive Edition به این سرویس اضافه خواهند شد. همان‌طور که […]

Gamescom 2017 | عنوان ReCore: Definitive Edition و چند بازی دیگر به‌زودی به Xbox Game Pass اضافه خواهند شد

Xbox Game Pass به رشد کردن ادامه می‌دهد. دقایقی پیش و در جریان برنامه‌ی زنده‌ی مایکروسافت در مراسم Gamescom 2017، این شرکت اعلام نمود که Xbox Game Pass در هشت منطقه‌ی جدید در دسترس خواهد بود و به‌زودی هفت بازی جدید از جمله عنوان تازه معرفی‌شده‌ی ReCore: Definitive Edition به این سرویس اضافه خواهند شد.

همان‌طور که در مطالب قبلی خوانده‌اید،  ReCore: Definitive Edition نسخه‌ی پیشرفته‌ی این بازی شوتر خواهد بود. این نسخه دارای تنظیمات گرافیکی جدید و ماموریت تازه‌ای با نام Eye of Obsidian است. همچنین ReCore: Definitive Edition از HDR پشتیبانی خواهد کرد و یکی از صدها عنوانی خواهد بود که برای اجرا با رزولوشن ۴K در کنسول اکس‌باکس وان اکس آماده می‌شود.

 ReCore: Definitive Edition در تاریخ ۲۹ آگوست (معادل ۱۴ شهریور سال جاری) عرضه خواهد شد و بلافاصله به عناوین Xbox Game Pass اضافه می‌شود. در ادامه باید گفت که مایکروسافت تایید نمود بازیکنانی که نسخه‌ی اصلی این عنوان را تجربه کرده‌اند قادر خواهند بود با دانلود یک آپدیت، ReCore: Definitive Edition را به‌طور رایگان بازی کرده و از آن لذت ببرند.

Xbox Game Pass شباهت بسیاری زیادی به اشتراک شبکه‌ی نتفلیکس (Netflix) دارد که طی آن، مشترکان می‌توانند به‌طور رایگان به بسیاری از بازی‌های نسل هشتمی و هفتمی دستری داشته باشند.

برخلاف سرویس PlayStation Now شرکت سونی، با Xbox Game Pass، بازی‌‌بازان قادر به انجام بازی اصلی خواهند بود؛ نه به‌صورت استریمی. اشتراک Xbox Game Pass ماهیانه ۱۰ دلار هزینه دارد.

در نهایت لازم به ذکر است که این سرویس از تاریخ ۱ سپتامبر (معادل ۱۷ شهریور) در آرژانتین، برزیل، عربستان سعودی، اسلوواکی، آفریقای جنوبی، ترکیه و امارات متحده‌ی عربی در دسترس قرار می‌گیرد. علاوه بر ReCore: Definitive Edition، عناوین زیر نیز در تاریخ مذکور به Xbox Game Pass اضافه خواهند شد:

  • Metro: Last Light Redux
  • Fable ll
  • Garou: Mark of the Wolves
  • ۱۰ Second Ninja X
  • Hue
  • The Bridge

منبع متن: gamefa