استریم زنده مایکروسافت در گیمزکام ۲۰۱۷ به عنوان اولین کنفرانس نمایشگاه گیمزکام امسال ساعاتی قبل به پایان رسید. به همین جهت طبق روال هر ساله گیمفا در پوشش و دانلود نمایشگاه‌ها و کنفرانس‌های سالانه صنعت بازی‌های ویدیویی همراه باشید. مایکروسافت شب گذشته برنامه زنده‌ای را برای طرفداران تدارک دید که در آن معرفی‌های هیجان انگیزی رخ داد. […]

Gamescom 2017 | دانلود کنفرانس‌ها – مایکروسافت اضافه شد

استریم زنده مایکروسافت در گیمزکام ۲۰۱۷ به عنوان اولین کنفرانس نمایشگاه گیمزکام امسال ساعاتی قبل به پایان رسید. به همین جهت طبق روال هر ساله گیمفا در پوشش و دانلود نمایشگاه‌ها و کنفرانس‌های سالانه صنعت بازی‌های ویدیویی همراه باشید.

مایکروسافت شب گذشته برنامه زنده‌ای را برای طرفداران تدارک دید که در آن معرفی‌های هیجان انگیزی رخ داد. گیمفا نیز استریم زنده مایکروسافت در گیمزکام امسال را مثل همیشه به‌خوبی پوشش داد و امیدواریم از این پوشش راضی بوده باشید. این استریم توسط Graeme Boyd و رئیس بخش ایکس‌باکس آلمان یعنی Maxi Graeff برگزار شد. آن‌ها اخبار تازه‌ای را به اشتراک گذاشتند و تریلرهای جدید را نمایش دادند و با توسعه دهندگان  صحبت کردند. همچنین درکنار آن‌ها گیم‌پلی بازی‌های جذابی چون Playerunknown’s Battlegrounds، Assassin’s Creed Origins، ReCore: Definitive Edition و Jurassic World Evolution را در معرض نمایش قرار دادند . همچنین اخبار خوبی برای ایکس‌باکس وان ایکس به اشتراک گذاشته شد که مهم‌ترین آن زمان پیش‌خرید کنسول بود.

تمامی کنفرانس‌ها به همراه زیرنویس‌هایشان پس از آماده شدن، برای دانلود قرار خواهند گرفت و پست به‌روزرسانی خواهد شد.

** زیرنویس‌های اختصاصی گیمفا فقط برای کیفیت ویدیوهایی که در این پست هستند، قابلیت هماهنگ‌شدن دارند.**

Microsoft Xbox Press Conference Gamescom 2017

کنفرانس Microsoft( مایکروسافت)

مدت زمان: ۱ ساعت و ۴۰ دقیقه

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰P فریم‌ریت ۶۰ (حجم: ۳٫۳ گیگابایت)

دانلود با کیفیت ۷۲۰P فریم‌ریت ۶۰ (حجم: ۱٫۶ گیگابایت) 

دانلود با کیفیت ۴۸۰P (حجم: ۵۶۱ مگابایت)

دانلود زیرنویس فارسی اختصاصی گیمفا( به‌زودی)

تمامی اخبار و مطالب گیمفا در رابطه با نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۷ را می‌توانید در دسته‌بندی“Gamescom 2017 “ دنبال کنید.

منبع متن: gamefa