عنوان Black Desert Online طی نمایشگاه Gamescom قابل تجربه خواهد بود. همچنین گفته شده که این بازی با رزولوشن ۴K واقعی برروی کنسول ایکس‌باکس وان ایکس به اجرا درخواهد آمد. استودیوی Pearl Abyss بتازگی اعلام نمود که نسخه ایکس‌باکس وان ایکس عنوان Black Desert Online در نمایشگاه Gamescom امسال قابل بازی خواهد بود. آن‌ها همچنین اذعان داشتند که این بازی برروی […]

Black Desert Online با رزولوشن ۴K برروی ایکس‌باکس‌وان‌ایکس اجرا خواهد شد

عنوان Black Desert Online طی نمایشگاه Gamescom قابل تجربه خواهد بود. همچنین گفته شده که این بازی با رزولوشن ۴K واقعی برروی کنسول ایکس‌باکس وان ایکس به اجرا درخواهد آمد.

استودیوی Pearl Abyss بتازگی اعلام نمود که نسخه ایکس‌باکس وان ایکس عنوان Black Desert Online در نمایشگاه Gamescom امسال قابل بازی خواهد بود. آن‌ها همچنین اذعان داشتند که این بازی برروی کنسول مذکور با رزولوشن ۴K واقعی اجرا خواهد شد. آقای Jung Kyungin مدیرعامل استودیو در این باره توضیح دادند که:

ما بسیار خرسندیم تا اولین نسخه قابل بازی عنوان Black Desert Online را برروی کنسول ایکس‌باکس وان ایکس و در جریان نمایشگاه Gamescom، ارائه دهیم. و به تمامی ماجراجویانی که قصد دارند تا نسخه کنسولی بازی‌مان را تجربه کنند، خوش‌آمد می‌گوییم. Black Desert Online با رزولوشن ۴K واقعی به اجرا درخواهد آمد.

براساس اطلاعات منتشر شده، انتظار می‌رود این عنوان در اوایل سال ۲۰۱۸ برای کنسول ایکس‌باکس وان عرضه شود.

از زمانی که این عنوان در دسامبر ۲۰۱۴ در کره منتشر شد، عنوان Black Desert Online عملکر بسیار مناسبی را در سراسر جهان از جمله: ژاپن، روسیه، آمریکای‌شمالی، اروپا و تایوان داشته است. بیش از ۱٫۵ میلیون کاربر در آمریکای‌شمالی و اروپا این بازی را تهیه کرده‌اند، و لازم بذکر است Black Desert Online در سال ۲۰۱۶ توسط وب‌سایت MMORPG.com بهترین عنوان MMORPG لقب گرفت.

نمایش‌ نسخه ایکس‌باکس وان ایکس این عنوان قرار است برای اولین‌بار طی پخش زنده در جریان نمایشگاه Gamescom در تاریخ ۲۲ آگوست، در کنار مصاحبه اختصاصی با تهیه‌کننده بازی جهت ارائه اطلاعات بیشتر، ارائه شود.

منبع متن: gamefa